МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Інформаційні ресурси
1. Бібліотечні та патентні фонди ОНАХТ. 2. Інтернет – ресурси з питань безпеки життєдіяльності: 2.1. Офіційне інтернет-представництво Президента України http://www.president.gov.ua/. 2.2. Верховна Рада України http://www.rada.kiev.ua . 2.3. Кабінет Міністрів України http://www.kmu.gov.ua/. 2.4. Міністерство освіти і науки України http://www.mon.gov.ua, www.osvita.com. 2.5. Міністерство екології та природних ресурсів України http://www.menr.gov.ua/. 2.6. Міністерство України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи http://www.mns.gov.ua/. 2.7.Рада національної безпеки і оборони України http://www.rainbow.gov.ua/. 2.8. Постійне представництво України при ООН http://www.uamission.org/. 2.9. Новини про поточні події у світі, в т. ч. про надзвичайні ситуації http://www.100 top.ru/news/ (російською мовою). 2.10. Сайт, присвячений землетрусам та сейсмічному районуванню території http://www.scgis.ru/russian/. 2.11. Сайт, присвячений надзвичайним ситуаціям природного характеру http://chronicl.chat.ru/. 2.12. Український інститут досліджень навколишнього середовища i ресурсів при Раді національної безпеки i оборони України http://www.erriu.ukrtel.net/index.htm. 2.13. http://www.dnop.kiev.ua ‑ Офіційний сайт Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду (Держгірпромнагляду). 2.14. Теруправління Держгірпромнагляду в Одеській області http://www.dnop-odessa.org.ua 2.15. http://www.social.org.ua ‑ Офіційний сайт Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України. 2.16. http://base.safework.ru/iloenc ‑ Энциклопедия по охране и безопасности труда МОТ. 2.17. http://base.safework.ru/safework ‑ Библиотека безопасного труда МОТ. 2.18. Північноатлантичний альянс (НАТО) http://www.nato.int/.
Контрольні питання для самоперевірки 1. Дайте характеристику таксономії небезпек та їх класифікацію. 2. В чому полягає сутність квантифікації небезпек? Для чого вона необхідна? 3. Характеристика та призначення ідентифікації небезпек. 4. Охарактеризуйте групи класифікації небезпек за джерелами походження. 5.Яка послідовність аналізу при класифікації надзвичайної ситуації? Розкрийте сутність кожного з трьох етапів аналізу НС. 6. Критерії визначення рівня надзвичайної ситуації. 7. Загальна характеристика бактерій та небезпечних хвороб людини, які вони спричиняють. 8. Охарактеризуйте віруси та дайте характеристику хвороб людини, що ними викликана. 9. Дайте характеристику рикетсій, спірохет, актиноміцетів та захворювань людини від ураження ними. 10. Інфекційні хвороби тварин. Поняття про епізоотичне вогнище та його форми. Епізоотологічна класифікація інфекційних хвороб тварин. 11. Інфекційні хвороби рослин. Їх вплив на економіку та живі істоти. Розподіл за характером збудника. 12. Перелічте внутрішні фактори, що впливають на безпечність роботи підприємства. 13. Дайте характеристику комплексу заходів для запобігання виникненню надзвичайних ситуацій 14. Які заходи передбачені для проведення ліквідації наслідків надзвичайної ситуації? 15. Системи комплексу заходів та засобів щодо забезпечення пожежної безпеки. Їх характеристика. 16. Перелічте основні законодавчі документи в галузі пожежної безпеки за порушення (невиконання) вимог пожежної безпеки. 17. Поніття натовпу та характеристика її різновидів. Основні правила поводження у натовпі. 18. Форми і небезпечні прояви основних загроз інформаційно-психологічної безпеки. 19. Які існують прийоми захисту від можливої маніпуляціїпід час отримання інформації? 20. За якими критеріями оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності? 21. Скільки існує ступенів прийнятного ризику від провадження господарської діяльності? Охарактеризуйте кожний з них та терміни планових перевірок підприємств за кожним з них. 22. Що входить до задач забезпечення безпеки за критеріями ризику? 23. Поняття кількісного спосібу визначення шкоди. Як здійснюється управління ризиками через можливість їх контролю чи ліквідації? 24. Які існують групи методів прогнозування масштабів НС за часом проведення та що вони включають? 25. Основні напрямки заходів щодо захисту населення і територій від НС. 26. Які рівні системи оповіщення Ви знаєте? Охарактеризуйте особливості розподілу оповіщення об’єктового рівня та зони дії. 27. Дайте визначення терміну гуманітарна допомога. Які особливості здійснення процедури та відповідальність за її порушення? 28. Перелічте основні фактори, що впливають стійкість роботи об’єктів? 29. Охарактеризуйте критерії оцінки сталості підприємства до впливу уражаючих факторів НС. 30. Які обовязки громадян України на випадок надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру? 31. Основні напрямки здійснення підготовки у сфері захисту від надзвичайних ситуацій. 32. Як здійснюється підготовка керівного складу цивільного захисту на всіх рівнях ? 33. Порядок фінансування заходів з підготовки населення до дій при виникненні НС. 33. Програми підготовки студентів вищих навчальних закладів освіти І-IV рівнів акредитації.
Читайте також:
|
||||||||
|