МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||
ІДЕНТИФІКАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИМІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського
Кафедра філософських наук
Е.М. Давиденко, Ж.Ю. Кузьміна
НАВЧАЛЬНІ ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ для самостійної роботи студентів з курсу «Соціологія» (для студентів всіх спеціальностей денної та заочної форм навчання)
ДонНУЕТ Донецьк МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського
Кафедра філософських наук
Е.М. Давиденко, Ж.Ю. Кузьміна
НАВЧАЛЬНІ ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ для самостійної роботи студентів з курсу «Соціологія» (для студентів всіх спеціальностей денної та заочної форм навчання)
Затверджено: на засіданні кафедри філософських наук Протокол № 23 15. 01. 2013 р.
Схвалено: Навчально-методичною радою ДонНУЕТ Протокол № ____2013р.
ДонНУЕТ Донецьк УДК 316 (075.8) ББК 60.5 Я 73 Д 13
Рецензенти: Халілова-Чуваєва Ю.О. - к. політол. н. Андрієнко О.В. - к. філософ. н.
Давиденко Е.М., Кузьміна Ж.Ю. Д 13 Навчальні тестові завдання для самостійної роботи студентів з курсу «Соціологія» для студентів всіх спеціальностей денної та заочної форм навчання / Е.М. Давиденко, Ж.Ю. Кузьміна. – Донецьк : ДонНУЕТ, 2013. – с. 43
Навчальні тестові завдання з соціології розраховані для студентів денної та заочної форм навчання. Збірник містить тести з оцінювання рівня знань студентів з соціології. У розділах посібника розкриваються принципи побудови й організації системи контролю знань студентів з курсу «Соціологія». Зміст збірника відповідає вимогам освітнього стандарту й виконано з урахуванням вимог кредитно-модульної системи навчання.
Для студентів вищих навчальних закладів, викладачів.
УДК УДК 316 (075.8) ББК 60.5 Я 73 Д 13
© Давиденко Е.М., Кузьміна Ж.Ю. 2013 © Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського, 2013
Вступ Представлений навчальний посібник включає систему взаємозалежних завдань для контролю засвоєння знань, сформованості умінь, навичок студентів та для оцінки якості підготовки студентів з соціології. Основна мета посібника - сприяти виявленню репродуктивного рівня знань, формуванню об’єктивної оцінки якості знань студентів, розвитку систематичного засвоєння базисного змісту дисципліни «Соціологія». Банк тестових завдань розроблений відповідно до методичних та теоретичних вимог. Охоплюють найважливіші напрями соціологічного знання і відповідають змісту електронного курсу лекцій, освітнім стандартам і навчальній програмі вищої школи. Тестові завдання складені за різними рівнями складності і передбачають вибірковість правильної відповіді або вимагають встановлення зв’язків між поданими варіантами відповіді. Тести першого рівня на упізнання, дізнавання і розрізнення. Тести другого рівня на відтворення інформації про об'єкт по пам'яті. У тестах закритого типу до структури тестового завдання входять варіанти відповіді (як правильні, еталонні, так і відволікаючі).; Тести мають розвиваючий та пізнавальний характер. Можуть застосовуватися при поточному, проміжному та вихідному контролі знань. Тести можуть бути включені в освітній процес вищих навчальних закладів як формалізований та об’єктивний спосіб контролю та самоконтролю знань. Тестові завдання відповідають якостям стандартизації, надійності, об’єктивності, валідності, диференційованості, репрезентативності
ІДЕНТИФІКАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ Читайте також:
|
|||||||||
|