Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 5: Соціальні інститути та організації

1. Соціальний інститут - це:

а) спільність людей;

б) соціальна група;

в) форма організації і спільної діяльності людей у певній сфері діяльності, покликана задовольняти потреби особистості, соціальних груп, суспільства в цілому;

г) навчальний заклад, де готують соціальних працівників.

 

2. Інституціалізація - це:

а) процес закріплення різних типів соціальної діяльності у види соціальних інститутів;

б) процес виконання соціальними інститутами своїх функцій;

в) явище або процес, що складається з визначеної сукупності елементів, які знаходяться у взаємних зв'язках і відносинах та утворюють єдине ціле,

 

3. Хто з учених визначив соціальний інститут як сукупність суспільних звичаїв, утілення визначених звичок поводження, спосіб життя й образ думки, переданий з покоління в покоління:

а) Г.Спенсер;

б) Е.Дюркгейм;

в) Т.Веблен.

 

4. Г.Спенсер вважав соціальні інститути каркасом суспільства, що виникають у наслідок:

А) протиріч між індивідами;

Б) диференціації суспільства;

В) еволюції суспільства.

 

5. Яку групу ідей виражають соціальні інститути:

А) організованість, упорядкованість, стійкість і повторюваність соціальних відносин, передбачуваність поведінки;

Б) хаосомність, спорадичність і нестійкість відносин, невизначеність діяльності;

 

6. Яка умова не є обов'язковою для процесу інституціалізації:

А) усвідомлення в суспільстві загальнозначущої потреби;

Б) наявність особливого культурного середовища, властивого конкретному інституту;

В) наявність необхідних ресурсів;

Г) існування раніше такого ж інституту.

 


Читайте також:

  1. CMM. Модель технологічної зрілості. Зрілі і незрілі організації.
  2. II. Права та обов'язки адміністрації організації, що проводить туристську подорож
  3. IV. Закономірності структурно-функціональної організації спинного мозку
  4. PR-відділ організації: переваги і недоліки
  5. TEMA 13. МОТИВАЦІЯ РОБОТИ ПРАЦІВНИКІВ ОРГАНІЗАЦІЇ
  6. V Практично всі психічні процеси роблять свій внесок в специфіку організації свідомості та самосвідомості.
  7. АГЕНТ З ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ АВІАПЕРЕВЕЗЕНЬ
  8. Адаптація індивіда в організації
  9. АДМІНІСТРАЦІЇ І ПРОФСПІЛКОВОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ
  10. Акти з охорони праці в організації.
  11. Акти з охорони праці, що діють в організації, їх склад і структура.
  12. Актуальні тенденції організації іншомовної освіти в контексті євроінтеграції.




Переглядів: 424

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Встановіть правильний зв'язок між поняттями у лівому і правому стовпці. | Кожен соціальний інститут виконує специфічну функцію. Їхня сукупність формує загальні функції. Яка з перерахованих функцій не є загальною.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.