Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



СТРУКТУРА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

Назви змістових модулів і тем Кількість годин
денна форма Заочна форма
усього у тому числі усьо го у тому числі
л п л а б і нд с.р. л п л а б і н д с.р
Змістовий модуль 1. Безпека життєдіяльності як категорія
Тема 1. Категорійно-понятійний апарат з безпеки життєдіяльності, таксономія небезпек.         2,5 0,5      
Тема 2. Системно-структурний підхід як методологічний принцип вивчення безпеки життєдіяльності.         2,5 0,5      
Тема 3. Методи аналізу небезпек системи «людина-машина-навколишне середовище».       4,5   0,5    
Разом за ЗМ. 1     9,5 0,5    
Змістовий модуль 2. Небезпеки системи “Людина – життєве середовище”
Тема 4. Природні загрози та характер їхніх проявів і дії на людей, об’єкти економіки.         2,5 0,5      
Тема 5. Дослідження впливу погодно-метеорологічних факторів на стан людини.              
Тема 6. Техногенні небезпеки та їхні наслідки. Типологія аварій на потенційно – небезпечних об’єктах.         3,75 0,75      
Тема 7. Методи та засоби контролю радіаційної та хімічної безпеки.       3,25   0,25    
Тема 8. Соціально-політичні та побутові небезпеки, їхні види та характеристики. Соціальні та психологічні фактори ризику.         3,5 0,5      
Тема 9. Небезпеки побутового характеру (гострі отруєння, утоплення), їх прояви і дії на людей.                  
Разом за ЗМ. 2     1,75 0,25    
Змістовий модуль 3 Безпека життєдіяльності за умов надзвичайних ситуацій.
Тема10. Надзвичайні ситуації. Аварії на радіаційних та хімічних об`єктах.         2,75 0,75      
Тема 11. Визначення параметрів зон радіаційного та хімічного забруднення.       3,75 0,25 0,5    
Тема 12. Пожежі, заходи і засоби захисту.         3,5 0,5      
Тема 13. Поведінка при пожежах та перша медична допомога потерпілим.       2,25   0,25    
Тема 14 Транспортні аварії і катастрофи, їх класифікація.         2,25 0,25      
Тема 15. Дорожньо-транспортний травматизм, перша медична допомога потерпілим.              
Разом за ЗМ. 3     16,5 1,75 0,75    
Змістовий модуль 4 Управління безпекою життєдіяльності за умов надзвичайних ситуацій
Тема 16. Менеджмент безпеки, правове забезпечення; організаційно-функціональна структура захисту населення та АТО у надзвичайних ситуаціях.         2,5 0,5      
Тема 17. Застосування ризик-орієнтованого підходу для побудови імовірнісних структурно-логічних моделей виникнення та розвитку НС.       2,5 0,25 0,25    
Тема 18. Управління силами та засобами ОГ під час НС.         3,5 0,5      
Тема 19. Знезаражування. Засоби і способи обробки транспорту та засобів технічного обслуговування       2,5 0,25 0,25    
Разом за ЗМ. 4     1,5 0,5    
Усього годин        
                                                 

ПЛАНИ ЛЕКЦІЙ ТА ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ. ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ

Модуль 1. Безпека життєдіяльності у повсякденних умовах

ЗМ 1. Теоретичні основи безпеки життєдіяльності


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. I 9. Структура речевого дефекта у детей,
  3. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  4. II. Мотивація навчальної діяльності
  5. II. Мотивація навчальної діяльності
  6. II. Мотивація навчальної діяльності
  7. II. Мотивація навчальної діяльності
  8. II. Мотивація навчальної діяльності
  9. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  10. II. СТРУКТУРА ТА ОБСЯГ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  11. III. Географічна структура світового ринку позичкового капіталу
  12. III. Мотивація навчальної діяльності




Переглядів: 289

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Професійна складова | Лекція 1. Категорійно-понятійний апарат та системний підхід у безпеці життєдіяльності, таксономія небезпек

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.