Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Лекція 1. Категорійно-понятійний апарат та системний підхід у безпеці життєдіяльності, таксономія небезпек

Мета – ознайомлення з особливостями організації безпеки життєдіяльності.

Завдання– визначення мети, задач, предмету курсу «Безпека життєдіяльності».

Очікувані результати – розуміння студентами місця безпеки життєдіяльності в повсякденному житті.

План лекційного заняття:

Ø Предмет, завдання і мета дисципліни «Безпека життєдіяльності». Структура курсу.

Ø Основні поняття і терміни: життєдіяльність, безпека, небезпека, прихована небезпека, реалізована небезпека, ризик, прийнятий ризик, небезпечні та шкідливі фактори, потенціал фактора, системний підхід, закон емерджентності.

Ø Аксіоми безпеки життєдіяльності. Методологічні основи безпеки життєдіяльності.

Ø Системний аналіз та системний підхід в БЖД. Правило емерджентності.

Ø Номенклатура, таксономія, ідентифікація та квантифікація небезпек.

Матеріали для обов’язкового вивчення:

Ø Матеріали лекції.

Ø Список обов’язкових для вивчення джерел:

1. Желібо Є.П., Зацарний В.В. Безпека життєдіяльності: Підруч. – К.: Каравела, 2006. – С. 9–16, 25–50.

2. Пістун І. П. Безпека життєдіяльності. Навч. посіб. – Суми: ТОВ «Еліта – Стар», 1999. – С. 4–13.

 

Додатковий матеріал для вивчення:

1. Желібо Є П., Заверуха Н.М., Зацарний В.В. Безпека життєдіяльності. Навч. посіб. для студ. вищих навч. закл. 3-є вид./ За ред. Є.П. Желібо. – К.: Каравела, 2004. – С. 14–55.

2.Лапін В.М. Безпека життєдіяльності: Навч. посіб.– Л.: банк. Ін-т НБУ; К.: Т-во «Знання», КОО, 2002. – С. 3–12, 35–42.

3. Чирва Ю.О., Баб’як О.С. Безпека життєдіяльності. Навч. посіб.– К.: Атіка, 2001. – С. 6–12.

4. Ю.С.Скобло, В.Г.Цапко, Д.І.Мазоренко, Л.М.Тіщенко. Безпека життєдіяльності:Навч.посіб. /За ред.В.Г.Цапка. _ 3-тевид. _ К.: Знання, 2004., С.26-69

 

 

Практичне заняття № 1

Методи аналізу небезпек системи “людина - машина - навколишне середовище”

Мета роботи: ознайомитися зі змістом і сутністю основних понять і термінів, якими оперує безпека життєдіяльності та засвоїти методику якісного аналізу небезпек.

 


Читайте також:

  1. Cтруктура апаратних засобів ІВС
  2. III етап. Системний підхід
  3. IV етап. Ситуаційний підхід
  4. Абіотичні небезпеки
  5. Абіотичні та біотичні небезпеки.
  6. Абстрактна небезпека і концепція допустимого ризику.
  7. Адаптаційні зміни суглобово-зв'язкового апарату спортсменів різних спеціалізацій.
  8. АДАПТАЦІЯ ОПОРНО-РУХОВОГО АПАРАТУ ТА ФУНКЦІОНАЛЬНИХ СИСТЕМ ОРГАНІЗМУ ДО ФІЗИЧНИХ НАВАНТАЖЕНЬ
  9. Аксіологічний підхід до вивчення педагогічних явищ.
  10. Аксіоми безпеки життєдіяльності. Системний підхід в БЖД
  11. Алгоритм розрахунку апаратів псевдозрідженого шару.
  12. Алфавітний підхід до вимірювання кількості інформації.




Переглядів: 357

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
СТРУКТУРА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ | Рекомендації щодо підготовки до практичного заняття.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.