Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Рекомендації щодо підготовки до практичного заняття.

Ø Знати об’єкт, предмет та основні завдання науки «Безпека життє­діяльності (БЖД)». Обов’язково звернути увагу на мету та основні завдання навчальної дисципліни «Безпека життєдіяльності».

Ø Вивчити основні поняття та визначення БЖД. Мати уяву про ризик та його взаємозв’язки з небезпекою та безпекою.

Ø Навчитися оцінювати та розраховувати ймовірність небезпеки. Знати види ризикуза ступенем припустимості. Мати уяву про концепцію припустимого ризику.

Ø Знати класифікацію негативних чинників. Чітко розуміти різницю між шкідливими та небезпечними факторами.

Ø Володіти поняттями системи, системного підходу, системного аналізу. Зрозуміти правило емерджентності..

Основні контрольні запитання:

1.Предмет та об’єкт БЖД. Мета та завдання БЖД.

2.У чому полягає сутність БЖД людини?

3.Система «людина – життєве середовище» та її компоненти.

4.Визначення «законів» Коммонера з відповідними законами широкої інтерпретації.

5.Поняття «безпека» та «небезпека». Які суттєві ознаки безпеки?

6.Джерела небезпеки та їх класифікація.

7.Номенклатура, таксономія та квантифікація небезпек.

8.Аксіома про потенційну небезпеку діяльності людини. Концепція прийнятного (припустимого) ризику.

9.Вражаючі, небезпечні, шкідливі фактори та їх класифікація.

10.Поняття системи. Правило емерджентності.

11.Системний аналіз та його застосування у БЖД.

Матеріали для обов’язкового вивчення:

Ø Матеріали лекції.

Ø Методичні вказівки до вивчення навчальної дисципліни « Безпека життєдіяльності» / Укладачі : В.П.Матейчик, Г.Ф.Гусєв – К. НТК, 2013.

Ø Практикум з нормативної навчальної дисципліни «Безпека життєдіяльності» / Укладачі : Г.Ф.Гусєв, П.І.Чуваєв, Г.В.Харькова, Г.М.Харамда, С.Т.Сусло, Т.М.Пальчик, В.І. Зюзюн – за ред. В.П.Матейчика. – К. : НТУ, 2013 – 114с.

 

Список обов’язкових для вивчення джерел:

1. Желібо Є П., Зацарний В.В. Безпека життєдіяльності: Підруч. – К.: Каравела, 2006. – С.1-6

2. Методичні вказівки до практичних занять з дисципліни безпека життєдіяльності / Укладачі С.Т. Сусло, Г.Ф. Гусєв. – К. НТУ, 2009. – С. 9-14

Завдання до практичного заняття:

1. Опрацювати теоретичні відомості практичного заняття та рекомендовану літературу за темою.

2.Виконати якісний аналіз небезпек для обраного варіанту технічної системи (табл.1):

Таблиця 1


Читайте також:

  1. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  2. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  3. IV. Загальні рекомендації щодо безаварійної та безпечної експлуатації сільськогосподарської техніки вітчизняного та зарубіжного виробництва
  4. IV. Підсумок заняття.
  5. IXX. ОСОБЛИВОСТІ ПРИЙОМУ ДО кафедри військової підготовки НАУ
  6. V. ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ТА МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ЇХ ВИКОНАННЯ
  7. V. Рекомендації і розробки маркетинг-консалтингу.
  8. V. Рекомендації щодо безпечного застосування сільськогосподарської техніки при виконанні основних агротехнологічних операцій у рослинництві
  9. VI. Рекомендації щодо безпечного використання сільськогосподарської техніки при виконанні основних технологічних операцій у тваринництві
  10. VII. Рекомендації щодо безпечного проведення ремонту та технічного огляду сільськогосподарської техніки
  11. А) Методика проведення заняття.
  12. А) Методика проведення заняття.




Переглядів: 364

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Лекція 1. Категорійно-понятійний апарат та системний підхід у безпеці життєдіяльності, таксономія небезпек | Варіанти завдання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.025 сек.