Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Варіанти завдання

 

№ з/п   Технічні системи  
Побутова праска
Електричний чайник
Газова піч

 

2.1. Провести декомпозицію системи;

2.2. Виявити небезпеки системи, які можуть виникнути в процесі її експлуатації;

2.3. Визначити частини системи, що є джерелами цих небезпек, і оцінити їх якісні характеристики,заповнивши спеціальну форму (табл. 2).

Таблиця 2

Визначення якісних характеристик небезпек

 

№ з/п Елемент об’єкта Небезпека Якісний опис
Категорія Ймовірність Ранг
         
         

 

 

2.4. Запропонувати захисні заходи;

2.5.Ввести обмеження на аналіз небезпек згідно з рангом небезпеки (табл.2).

3. На основі одержаних результатів сформулювати висновки, щодо проведених досліджень.

Завдання для самостійної роботи студентів:

1. Описати загальну характеристику окремих елементів життєвого середовища людини.

2. Порівняйте визначення «законів» Коммонера з відповідними законами широкої інтерпретації (порівняння занести у таблицю ):

«Закони» Коммонера Інтерпретація «законів» Коммонера:

«Все пов’язано між собою» - Закон внутрішньої динамічної рівноваги

«Все повинно кудись дітися» - Перший наслідок закону розвитку

природної системи за рахунок системи

«Природа знає, що краще» за рахунок навколишнього середовища

 

«Ніщо не дається задарма» - Перший закон термодинаміки

- Закони збереження енергії і маси

- Принцип неповноти інформації

- Правило нелінійних взаємодій

- Четвертий наслідок закону внутрішньої

динамічної рівноваги

- Закон константності В.І.Вернадського

- Закон розвитку природної системи за

рахунок навколишнього середовища

 

«Закони Коммонера” Інтерпретація «законів” Коммонера
1.  
2.  
3.  
4.  

 

Тест для контролю засвоєння матеріалу теми «Загальні основи безпеки життєдіяльності»

 

1.1. Безпека життєдіяльності – це наука про:

а) технічні пристрої;

б) людину і людське співтовариство;

в) навколишнє середовище, що оточує людину;

г) охорону праці;

д) небезпеки навколишнього середовища;

е) процес взаємодії людини з навколишнім середовищем.

Безпека» – це стан захищеності особи та суспільства від ризику зазнати шкоди. Чи тотожні поняття «безпека» та «безпечність»?


а) так

б) ні


 

1.3. За джерелами походження небезпеки поділяють на:

а) природні, техногенні, соціальні, політичні, воєнні;

б) побутові, виробничі, спортивні, шляхово-транспортні;

в) соціальні, технічні, екологічні;

г) природні, техногенні, соціально-політичні, комбіновані.

 


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання
  4. II. Завдання на проект.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 484

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Рекомендації щодо підготовки до практичного заняття. | Які бувають небезпеки за часом прояви?

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.