МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Варіанти завдання
2.1. Провести декомпозицію системи; 2.2. Виявити небезпеки системи, які можуть виникнути в процесі її експлуатації; 2.3. Визначити частини системи, що є джерелами цих небезпек, і оцінити їх якісні характеристики,заповнивши спеціальну форму (табл. 2). Таблиця 2 Визначення якісних характеристик небезпек
2.4. Запропонувати захисні заходи; 2.5.Ввести обмеження на аналіз небезпек згідно з рангом небезпеки (табл.2). 3. На основі одержаних результатів сформулювати висновки, щодо проведених досліджень. Завдання для самостійної роботи студентів: 1. Описати загальну характеристику окремих елементів життєвого середовища людини. 2. Порівняйте визначення «законів» Коммонера з відповідними законами широкої інтерпретації (порівняння занести у таблицю ): «Закони» Коммонера Інтерпретація «законів» Коммонера: «Все пов’язано між собою» - Закон внутрішньої динамічної рівноваги «Все повинно кудись дітися» - Перший наслідок закону розвитку природної системи за рахунок системи «Природа знає, що краще» за рахунок навколишнього середовища
«Ніщо не дається задарма» - Перший закон термодинаміки - Закони збереження енергії і маси - Принцип неповноти інформації - Правило нелінійних взаємодій - Четвертий наслідок закону внутрішньої динамічної рівноваги - Закон константності В.І.Вернадського - Закон розвитку природної системи за рахунок навколишнього середовища
Тест для контролю засвоєння матеріалу теми «Загальні основи безпеки життєдіяльності»
1.1. Безпека життєдіяльності – це наука про: а) технічні пристрої; б) людину і людське співтовариство; в) навколишнє середовище, що оточує людину; г) охорону праці; д) небезпеки навколишнього середовища; е) процес взаємодії людини з навколишнім середовищем. Безпека» – це стан захищеності особи та суспільства від ризику зазнати шкоди. Чи тотожні поняття «безпека» та «безпечність»? а) так б) ні
1.3. За джерелами походження небезпеки поділяють на: а) природні, техногенні, соціальні, політичні, воєнні; б) побутові, виробничі, спортивні, шляхово-транспортні; в) соціальні, технічні, екологічні; г) природні, техногенні, соціально-політичні, комбіновані.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|