Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Рекомендації щодо підготовки до практичного заняття

Ø Мати уявлення про ризик та його види.

Ø Для розрахунку загального та індивідуального ризиків знати основні методи визначення ризику.

Основні контрольні запитання:

Ø Загальний аналіз ризику і проблем безпеки складних систем, які охоплюють людину (керівник, оператор, персонал, населення), об’єкти техносфери та природне середовище.

Ø Головні етапи кількісного аналізу та оцінки ризику. Методичні підходи до визначення ризику.

Ø Застосування у розрахунках ризику імовірнісних структурно-логічних моделей.

Ø Чому не можна ототожнювати ризик з імовірністю небажаної події?

Ø Пояснити поняття «випадкова подія».

Ø Чи може малоймовірна подія привести до неприпустимого ризику?

Ø Яка одиниця виміру ризику?

Ø Яка відмінність аварій і катастроф?

Ø Пояснити можливість управління ризиком.

 

 

Матеріали для обов’язкового вивчення:

Ø Матеріали лекції.

Ø Методичні вказівки до вивчення навчальної дисципліни «Безпека життєдіяльності» / Укладачі: В.П.Матейчик, Г.Ф.Гусєв – К. НТК, 2013.

Ø Практикум з нормативної навчальної дисципліни «Безпека життєдіяльності» / Укладачі: Г.Ф.Гусєв, П.І.Чуваєв, Г.В.Харькова, Г.М.Харамда, С.Т.Сусло, Т.М.Пальчик, В.І. Зюзюн – за ред. В.П.Матейчика. – К. НТУ, 2013 – 114 с.

Ø Методичні вказівки до практичних занять з дисципліни безпека життєдіяльності / Укладачі С.Т. Сусло, Г.Ф. Гусєв. – К. НТУ, 2009. – С.11-14.

Ø Д.В.Зеркалов – Безпека життєдіяльності. Навчальний посібник. – Основа, 2011 – 21 – 27.

Завдання для практичного заняття:

1. Опрацювати теоретичні відомості практичного заняття та рекомендовану літературу за темою.

2. Вибрати небезпеку, яка має за результатами якісного аналізу, найбільш високий ранг і виконати для неї кількісний аналіз ризику виникнення небезпек при експлуатації технічної системи( початком задачі є тема практичного заняття № 1).

2.1. Побудувати дерево відмов;

2.2.Скласти логічне вираження для визначення імовірності головної події;

2.3. Запропонувати захисні заходи;

2.4. Скласти для кожного з захисних заходів нове логічне вираження для визначення імовірності головної події;

2.5. Вказати ефект від упровадження заходів.

3. Зробити висновки.

 

Завдання для самостійної роботи студентів:

Зробити аналіз запропонованої ситуаційної задачі:

«За рік у регіоні N (загальна кількість населення 3,5млн., у т.ч. працюючих 1,3 млн.) сталося понад 3,7тис. ДТП у яких поранено 3163 (2654 людино-дні непрацездатності) та загинуло 787 людей».

Визначати:

Ø коефіцієнт нещасних випадків Нв,

Ø коефіцієнт частоти ризику Кч,

Ø коефіцієнт травматизму Кт,

Тест для контролю рівня засвоєння матеріалу теми:«Застосування ризик-орієнтованого підходу для побудови імовірнісних структурно-логічних моделей виникнення та розвитку НС»

 

8.1. Ризик це:

а) коли людина збирається зробити щось небезпечне;

б) кількісна характеристика небезпеки;

в) якісна і кількісна характеристика небезпеки;

г) якісна характеристика небезпеки;

д) коли людину очікує небезпека.

 

8.2. Інженерний, модельний, експертний, соціологічний — це:


а) методи визначення ризику;

б) методи забезпечення безпеки;

в) методи ліквідації небезпеки;

г) методи попередження безпеки.


 

8.3. Прийнятний рівень ризику у світовій практиці становить:


а) 1/1000;

б) 106;

в) 10-4;

г) 10-6;

д) 1/100.


8.4. Прийнятний рівень ризику у світовій практиці становить:


а) 104;

б) 10-4;

в) 10-6;

г) 10-9.


 


Читайте також:

  1. II. Навчальні цілі заняття
  2. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  3. III. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  4. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  5. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  6. IV. Загальні рекомендації щодо безаварійної та безпечної експлуатації сільськогосподарської техніки вітчизняного та зарубіжного виробництва
  7. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  8. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  9. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  10. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  11. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  12. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ




Переглядів: 391

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Практичне заняття №8. Застосування ризик-орієнтованого підходу для побудови імовірнісних структурно-логічних моделей виникнення та розвитку НС | Обчисліть ризик травмування на підприємстві (в розрахунку за рік), якщо загальна кількість працюючих складає 200 чоловік, а за останні 2,5 роки травми одержали 2 чоловіки.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.008 сек.