МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Рекомендації щодо підготовки до практичного заняттяВивчаючи матеріал цієї теми слід знати мету, зміст, способи і порядок проведення рятувальних та інших невідкладних робіт, необхідні сили і засоби, які залучаються для їх виконання. Мати уявлення про спеціальну обробку персоналу і населення, методи і способи знезараження території, техніки, приміщень, продуктів харчування, води. Під час розгляду навчального матеріалу звернути увагу на порядок приготування спеціальних розчинників і норми їх витрат під час виконання дегазації, дезактивації чи дезінфекції. Основні контрольні запитання: 1. Визначення основних понять і термінів: санітарна обробка, часткова санітарна обробка, повна санітарна обробка, спеціальна обробка дезактивація, дезінфекція, дегазація, дератизація, демеркуризація. 2. Назвіть засоби та способи знезаражування транспорту. 3. Що таке дезактивація та способи її здійснення. 4. Алгоритм проведення санітарної обробки людей (часткової та повної). 5. Що таке дезінфекція та способи її здійснення. 6. Алгоритм проведення спеціальної обробки техніки (часткової та повної). 7. Що таке дегазація та способи її здійснення. 8. Способи знезаражування території, будівель, споруд, одягу 9. Порядок проведення часткової санітарної обробки людей. 10. Особливості проведення спеціальної обробки авто техніки та майна. 11. Що таке демеркуризація, та способи її здійснення. Матеріали для обов’язкового вивчення: Ø Методичні вказівки до вивчення навчальної дисципліни «Безпека життєдіяльності » / Укладачі : В.П.Матейчик, Г.Ф.Гусєв – К. НТК, 2013. Ø Практикум з нормативної навчальної дисципліни «Безпека життєдіяльності» / Укладачі : Г.Ф.Гусєв, П.І.Чуваєв, Г.В.Харькова, Г.М.Харамда, С.Т.Сусло, Т.М.Пальчик, В.І. Зюзюн – за ред. В.П.Матейчика. – К. НТУ, 2013 – 114 с. Ø Методичні вказівки до практичних занять з дисципліни безпека життєдіяльності / Укладачі С.Т. Сусло, Г.Ф. Гусєв. – К. НТУ, 2009. – С.72 - 81. Ø Сусло С.Т.,Заплатинський В.М., Харамда Г.М.Цивільний захист: Навчальний посібник за редакцією М.О. Біляковича – К.: Арістей, 2007.- С.309 -326. Завдання для практичного заняття:
1. Опрацювати теоретичні відомості практичного заняття та рекомендовану літературу за темою. 2. Проаналізувати надзвичайну ситуацію : «…Після аварії на ГО з викидом радіоактивних або хімічних отруйних речовин виникла необхідність у проведенні знезаражування території, техніки та спеціальної обробки людей…» Завдання: Ø скласти алгоритм виконання знезаражування території; Ø скласти алгоритм виконання повної спеціальної обробки техніки та майна; Ø скласти алгоритм проведення санобробки на зараженій місцевості; Ø скласти алгоритм виконання повної санітарної обробки людей. Завдання для самостійної роботи студентів.
1. Розробити схему управління аварійно - рятувальними роботами в навчальному закладі при виникненні НС. Розглянути шляхи та способи евакуації при виникненні пожежі чи затоплення. Скласти план аварійно - рятувальних дій в навчальному закладі при виникненні НС.
Тест для контролю засвоєння матеріалу тем: «Заходи та засоби захисту населення у надзвичайних ситуаціях». «Засоби і способи знезаражування. Обробка автомобільного транспорту та засобів технічного обслуговування» 9.1. Зазначте медичні засоби індивідуального захисту населення: а) пакет перев’язувальний індивідуальний; б) респіратор; в) легкий захисний костюм; г) індивідуальний протихімічний пакет; д) аптечка індивідуальна.
9.2. За якими принципами здійснюються евакуація та тимчасове розселення громадян: а) соціальний (працюючі, непрацюючі, пенсіонери) та економічний територіальний та виробничий; б) віковий ( діти, дорослі, громадяни похилого віку) та статевий.
9.3. Діти евакуюються : а) разом з батьками; б) зі школами, дитсадками. 9.4. Для евакуації використовують транспорт: а) залізничній, автомобільний, водний; б) громадський, індивідуальний; в) усі види транспорту та піші колони.
Читайте також:
|
||||||||
|