Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ПІДСУМКОВИЙ КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ

 

Підсумковий контроль знань по даній дисципліні проводиться у формі письмового іспиту за екзаменаційними білетами, кожен з яких включає 6 питань.

Питання до екзаменаційних білетів формуються в межах змісту програми дисципліни, але не мають дублювати програмні питання. Програмні питання доводяться до студентів на початку навчального семестру. Питання, що включаються до екзаменаційних білетів, є вузловими, узагальненими, комплексними, потребують творчого підходу при побудові відповіді та уміння синтезувати отриманні знання.

До складу кожного білета входить 6 питань, які мають узагальнений комплексний характер. Відповідь на кожне з 6 питань білета оцінюється окремо з диференціацією в 10, 5, 0 балів.

Відповідь на кожне з 6 питань оцінюється в:

10 балів- якщо відповідь студента:

□ містить повне, розгорнуте, правильне та обґрунтоване викладення матеріалу;

□ виявляє при цьому високі знання студентом усієї програми навчальної дисципліни, його вміння користуватися різноманітними методами наукового аналізу суспільних і правових явищ, виявляти їх характерні риси та особливості;

□ відображає чітке знання відповідних категорій, їх змісту, розуміння їх взаємозв'язку і взаємодії, правильне формулювання відповідних тлумачень;

□ свідчить про знання назв і змісту передбачених програмою нормативно-правових актів (для найважливіших - необхідно знати рік їх прийняття);

□ містить аналіз змістовного матеріалу, порівняння різних поглядів на дану проблему, самостійні висновки студента, формулювання та аргументацію його точки зору;

□ містить, поряд із теоретичним матеріалом, фактичні дані (статистичні, результати судової практики і т.ін.), їх оцінку та порівняння;

□ логічно і граматично правильно викладена;

5 балів - якщо студент дав відповідь на поставлене запитання, однак вона має хоча б один з таких недоліків:

□ є неповною, не містить усіх необхідних відомостей про предмет запитання,

□ є не зовсім правильною: наявні недоліки у розкритті змісту понять, категорій, Закон омірностей, назв та змісту нормативно-правових актів, нечіткі характеристики відповідних явищ;

□ не є аргументованою: не містить посилань на нормативно-правові акти (у разі необхідності), інші джерела, аналізу відповідних наукових теорій, концепцій і т.ін.; недостатньо використано дані юридичної практики, інший фактичний і статистичний матеріал;

□ свідчить про наявність прогалин у знаннях студента;

□ викладена з порушенням логіки подання матеріалу,

□ містить багато граматичних, грубих стилістичних помилок та виправлень;

 

О балів - якщо студент не відповів на поставлене запитання, або відповідь є неправильною, не розкриває сутності питання, або допущені грубі змістовні помилки, які свідчать про відсутність знань у студента, або їх безсистемність та поверховість, невміння сформулювати думку та викласти її, незнання основних положень навчальної дисципліни.

Результат письмового іспиту складається з суми балів, одержаних за всі 6 питань.

 

 


Читайте також:

  1. I. Актуалізація знань учнів
  2. I. Аналіз контрольної роботи.
  3. I. Контроль исходного уровня знаний, используя тестовые задания исходного уровня знаний.
  4. I. Контроль исходного уровня знаний, используя тестовые задания.
  5. I. Контроль і закріплення знань учнів
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  9. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  10. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  11. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  12. I. Контроль, корекція та закріплення знань.




Переглядів: 334

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ТИПОВЕ ЗАВДАННЯ МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ | ПРИКЛАД ЕКЗАМЕНАЦІЙНОГО БІЛЕТУ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.