Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



РОЗКРИЙТЕ ПОЗИТИВНІ СТОРОНИ ТА НЕГАТИВНІ ПРОЯВИ ПРОЦЕСІВ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ.

РОЗКРИЙТЕ СУТНІСТЬ ЕВОЛЮЦІЙНОЇ КОНЦЕПЦІЇ РОЗВИТКУ ПРОЦЕСІВ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ.

Визнаючи висновок про існування планетарних меж економічного зростання, Л. Браун заявив про неефективність і недорозвиненість традиційного людського суспільства як причину і наслідок надмірного демографічного зростання. Критичний поріг сталого зростання світового суспільства вже пройдений, тому що людство споживає значно більше ресурсів, ніж дозволяють закони стабільного функціонування глобальних екосистем. Необхідно, зупинити глобальний демографічний вибух в країнах, що розвиваються, і піддати критиці концепції економічного зростання західного типу. Разом із тим приваблює запропонована поступовість, поетапність, еволюційність змін. Вищою метою програми сталого розвитку її ініціатори бачать у пошуках нових шляхів, які б забезпечили прогрес людства не тільки в елітарних регіонах і в короткі періоди (цикли), а на всьому глобальному просторі і на довгу перспективу. Ця школа глобалістики може вважатись передвісницею екологоекономічної школи, яка виникла вже в 90-ті роки і яка прагне довести можливість поєднання екологічних і економічних інтересів у процессах глобального розвитку.. Школа універсального еволюціонізму в глобалістиці розвивається під керівництвом академіка Н. Мойсеева на базі вчення В. Вернадського про ноосферу.
Піддаються критиці доповіді Римському клубу за їхнє розуміння пасивної ролі природи і її пасивної реакції на результати діяльності людства. Глобальну природу слід розглядати як самоорганізовану систему, реакція якої хоч і непрогнозована через величезну кількість критичних порогових факторів, але неминуча в довгостроковому плані. Ініціатори концепції закликають враховувати зворотну реакцію біосфери на процеси глобального розвитку.
Сумісний розвиток глобального людського суспільства і біосфери може бути цілеспрямованим, взаємоузгодженим і ефективним. У результаті конструктивної коеволюції може бути сформована ноосфера, ноосферна економіка і ноосферна цивілізація, яка відкриває шлях до якісно нового розвитку. Цю школу називають ще школою глобальної екології. Вона запропонувала теорію глобальних рішень і компромісів.

 

РОЗКРИЙТЕ ПОЗИТИВНІ СТОРОНИ ТА НЕГАТИВНІ ПРОЯВИ ПРОЦЕСІВ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ.

Переваги глобалізації Недоліки глобалізації
Економічний і соціальний розвиток, поліпшення якості життя людини і високий рівень життя. Розширення розриву між багатими і бідними країнами
Лібералізація національних ринків і збільшення вільного переміщення товарів , послуг , капіталів , технологій , осіб між народами   Економічна депресія в одній країні може викликати негативну реакцію по всьому світу
Надання робочих місць в економічно менш розвинених країнах і допомогти розвивати економіку Глобалізація викликає безробіття в промислово розвинених країнах, тому що фірми переміщають свої заводи в місця , де вони можуть отримати більш дешевих працівників
Поширення демократичних ідеалів в націй Людини, тварин і рослин , хвороби можуть поширюватися швидше через глобалізацію  
Стандартизація продукту : ті ж продукти можна побачити в деяких багатьох місцях  
Зниження культурних бар'єрів  

 

 


Читайте також:

  1. CMM. Групи ключових процесів
  2. CMM: зрілість організацій і процесів
  3. I. Сторони в справі про банкрутство
  4. V Такі негативні особистісні утворення, як самовпевненість і нерозвиненість автономії та ініціативи, обумовлюють неадаптивне старіння людини.
  5. Автоматизація виробничих процесів
  6. АВТОМАТИЗАЦІЯ ТЕХНОЛОГІЧНИХ ПРОЦЕСІВ
  7. АВТОМАТИЗАЦІЯ ТЕХНОЛОГІЧНИХ ПРОЦЕСІВ
  8. Автоматизація технологічних процесів і транспортні засоби.
  9. Авторегресійні моделі в аналізі динаміки економічних процесів і їх прогнозуванні
  10. Аденогіпофіз, його гормони, механізм впливу, прояви гіпер- та гіпофункцій.
  11. Аналіз процесів самоорганізації підприємства в контексті його стратегічного розвитку
  12. Аналіз трудових процесів і затрат робочого часу




Переглядів: 553

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | РОЗКРИЙТЕ ТА ПРОАНАЛІЗУЙТЕ ФАКТОРИ НАЦІОНАЛЬНОЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.034 сек.