МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Контрольні питанняПлан Тема 12. Порядок проведення перевірки стану наповнення та ефективності використання коштів фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування 1. Перевірка наповнення бюджету Фонду 2. Перевірка витрачання коштів на утримання органів управління; 3. Перевірка ефективності та цільового використання коштів на заходи з виконання основних функцій Фонду.
1. Перевіряється наявність реєстру платників, який порівнюється з відповідними реєстрами в органах податкової служби, Пенсійного фонду, Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності та Фонду державного соціального страхування від нещасних випадків на виробництві. Необхідно з'ясувати причини розбіжності та зробити висновки щодо забезпечення повної реєстрації суб'єктів господарювання платників та втрат Фонду у зв'язку з неточностями обліку. З реєстру платників обираються такі, внески яких є нерегулярними і по яких суми внесків в розрізі місяців року значно коливаються. Ці об'єкти є потенційними для проведення зустрічних перевірок щодо повноти сплати внесків, а також повноти застосування фінансових санкцій за несвоєчасні платежі. Необхідно перевірити стан виконання дохідної частини бюджету Фонду окремо по коштах державного бюджету; добровільних внесках, цільових відрахуваннях підприємств; коштів від надання платних послуг та інших надходжень. Правильність звільнення фізичних осіб, підприємств, установ і організацій від сплати внесків до Фонду. Чи встановлено у Фонді контроль за повнотою сплати штрафів і пені з підприємств, а також штрафів з працівників, винних у порушенні вимог нормативних актів щодо страхування на випадок безробіття. (такі суми зараховуються до Фонду).
2. Матеріально-технічне забезпечення Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття, включаючи будівництво або придбання службових та виробничих приміщень, здійснюється за рахунок коштів Фонду. Перевірити наявність затвердженого кошторису на утримання органів виконавчої дирекції Фонду, обґрунтованість показників кошторису та правильність розрахунків до нього. При затвердженні видатків на проведення капітальних та поточних ремонтів приміщень, перевірити наявність актів, що підтверджують аварійний стан та необхідність проведення таких ремонтів. Документально перевірити стан розрахункової дисципліни, реальність дебіторської і кредиторської заборгованості, при необхідності провести зустрічні перевірки на підприємствах-боржниках та тих, що надавали послуги. Чи не допускалися факти кредитування комерційних структур шляхом попередньої оплати послуг. Перевірити ефективність використання коштів на комунальні послуги. Перевірити законність видатків на утримання автотранспортних засобів. Перевірити правильність встановлення посадових окладів, надбавок, матеріальної допомоги. Провести суцільним порядком ведення касових операцій, дотримання ліміту залишків готівки у касі, перевірку законності видачі та повноти і своєчасності звітності по готівці, виданій у підзвіт. Провести вибіркові інвентаризації товарно-матеріальних цінностей, зокрема, обов’язково інвентаризації побутової та оргтехніки. Перевірити повноту отримання придбаних матеріальних цінностей, повноту їх оприбуткування. Проаналізувати дотримання законодавства, щодо закупівель за державні кошти.
3. Перевірка повинна охопити всі напрямки видатків. Обов'язково аналізується стан розрахунків з громадянами, яким призначено соціальні виплати із безробіття, передбачені законодавством. Правомірність надання підприємствам, установам і організаціям позик і дотацій на здійснення заходів, спрямованих на підвищення зайнятості населення. Розпочати перевірку необхідно з аналізу договорів, укладених між центрами зайнятості і підприємствами, на підставі яких надавалися позики і дотації. Перевірити своєчасність повернення позик, повноту та своєчасність отримання відсотків, а також своєчасність повернення позик згідно з умовами договорів. Провести зустрічні перевірки на підприємствах, що отримували позики. Проаналізувати фактичні видатки підприємств на створення робочих місць, чи відповідають вони калькуляціям до угод з органами Фонду, а також даним звітів про використання коштів. Перевірка правильності надання допомоги безробітним Для громадян, які згідно із законодавством, мали право на гарантії розмір допомоги по безробіттю визначається у відсотках до їх середньої заробітної плати, розмір якої встановлюється відповідно до порядку обчислення середньої заробітної плати для розрахунку виплат за загальнообов'язковим державним соціальним страхуванням, залежно від трудового стажу. Проведення зустрічних перевірках на підприємствах які надали довідки про заробітну плату на предмет їх достовірності, а також зустрічних перевірок в податкових органах з питань отримання доходів від підприємницької діяльності особами, які отримували допомогу з безробіття. Особам, які не мають статусу безробітного, безробітним, у яких закінчився строк витати допомоги по безробіттю, особам, які не застраховані в системі соціального страхування на випадок безробіття матеріальна допомога у період професійного навчання не надасться. Шляхом звіряння відомостей на виплату допомоги, договорів з учбовими закладами та особових справ безробітних, з'ясувати чи не було випадків направлення на навчання та надання матеріальної допомоги у період перепідготовки громадянам, які не мали статусу безробітних. Оплата праці осіб, зайнятих на оплачуваних громадських роботах, здійснюється за рахунок коштів місцевих бюджетів та підприємств. Кошти Фонду можуть бути використані на організацію громадських робіт, на придбання інвентарю та спецодяг, на транспортні засоби для перевезення громадян та оплату проїзду на підставі представлених документів, на оплату проживання в гуртожитку у разу потреби. Для фінансування оплачуваних громадських робіт для учнів загальноосвітніх шкіл, ПТУ, студентської молоді у вільний від навчання час та під час канікул створюються спеціальні фонди за рахунок коштів місцевих бюджетів, підприємств та державного фонду сприяння зайнятості населення на паритетних засадах. В ході зустрічних перевірок на підприємствах, документально перевірити чи дійсно особи, зазначені у реєстрах центру зайнятості, приймали участь у громадських оплачуваних роботах, обсяг виконаних ними робіт та нараховану заробітну плату. Провести зустрічні перевірки в навчальних закладах, в ході яких перевірити чи дійсно особи, яким проводилася оплата праці за рахунок коштів Фонду, є учнями чи студентами цих навчальних закладів, а також наявність документів, що підтверджують їх участь у громадських оплачуваних роботах. Методом опитування учнів вияснити чи отримували вони заробітну плату за виконані роботи. Перевірити наявність карток персонального обліку у громадян, які звернулися до служби за сприянням у працевлаштуванні, і були направлені на сезонні роботи. Документально перевірити чи знімалися з обліку центру зайнятості громадяни. які направлялися на сезонні роботи, та чи не виплачувалася їм в період таких робіт допомога по безробіттю. Безпроцентна позика надаєтеся тільки на підприємницьку діяльність і може бути використана на придбання обладнання, інструменту, сировини і матеріалів, оренду приміщення, організацію робочих місць та на інші витрати, пов'язані з цією діяльністю. Необхідно документально встановити обсяг коштів для надання безпроцентної позики безробітнім для зайняття підприємницькою діяльністю та порівняти цей показник з плановим. Перевірити наявність угод між центром зайнятості і громадянами, яким фактично видаю позики. Перевірити, чи здавалися громадянами фінансові звіти про використання коштів позики. Шляхом звірки відомостей на оплату перевірити чи не мали місце факти, коли після отримання позики громадянин продовжував отримувати допомогу по безробіттю. Умовами надання одноразової допомоги по безробіттю для організації безробітним підприємницькою діяльністю є наявність бізнес - плану, який подається зареєстрованим безробітним разом з заявою про надання допомоги, та документальне підтвердження ним факту реєстрації як суб'єкта підприємницької діяльності протягом 10 днів після прийняття комісією. відповідного центру зайнятості позитивного рішення про надання допомоги. Зазначена допомога дорівнює розміру річної суми допомоги по безробіттю, якщо безробітний отримав частину допомоги по безробіттю, то надається її затишок. Після дати отримання допомоги для організації підприємницькою діяльністю особа, яка її отримала, навіть за умови наявності підстав для реєстрації в органах служби зайнятості, втрачає протягом 2 років право на отримання допомоги з безробіття. При перевірці правильності надання роботодавцям дотацій на створення додаткових робочих місць для працевлаштування безробітних звернути увагу, чи дотримується термін перебування на обліку безробітний, якого працевлаштовують на дотаційне робоче місце . 1.Перевірка наповнення бюджету Фондів. 2. Аналіз правильності формування дохідної частини кошторису 3 Перевірка повноти та своєчасності проведення внесків до Фонду 4. Перевірка витрачання коштів на утримання органів управління 5.Перевірка ефективності та цільового використання коштів фондів на заходи з виконання їх основних функцій 6.Правомірність надання підприємствам, установам і організаціям позик і дотацій на здійснення заходів, спрямованих на підвищення зайнятості населення. 7.Перевірка правильності надання та виплати допомоги за рахунок коштів фонду. 8. Перевірка оплачуваних громадських робіт сезонних робіт за рахунок коштів місцевих бюджетів та підприємств. 9.Перевірка правильності надання безпроцентної позики безробітним для зайняття підприємницькою діяльністю 10.Перевірка надання одноразової допомоги по безробіттю для організації безробітним підприємницькою діяльністю. 11.Перевірка правильності надання роботодавцям дотацій на створення додаткових робочих місць для працевлаштування безробітних
Читайте також:
|
||||||||
|