МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Опис навчальної дисципліниМІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ УНІВЕРСИТЕТ УПРАВЛІННЯ ТА ПРАВА ЮРИДИЧНИЙ ФАКУЛЬТЕТ Кафедра трудового, земельного та господарського права
ГОСПОДАРСЬКЕ ПРОЦЕСУАЛЬНЕ ПРАВО
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ до семінарських занять та самостійної роботи студентів Для підготовки фахівців Освітньо-кваліфікаційного рівня Бакалавр З галузі знань 0304 Право За напрямом підготовки 6.030401 Правознавство За денною формою навчання
(ВС ПФПР 2.2.3.7.)
Хмельницький Рік ___________________________________ Розроблено за формою, затвердженою рішенням методичної ради ХУУП від 24.01.2013, протокол № 4. Господарське процесуальне право: Методичні рекомендації до семінарських занять і самостійної роботи студентів для підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційного рівня Бакалавр з галузі знань 0304 Право за напрямом підготовки 6.030401 Правознавство за денною формою навчання / [розр. Я.С. Бляхарський, В.В. Рєзнікова]. – Хмельницький: Хмельницький університет управління та права, 2014. – 48 с.
Розробники: Рєзнікова В. В., професор кафедри трудового, земельного та господарського права Хмельницького університету управління та права, доктор юридичних наук, доцент; Бляхарський Я. С., старший викладач кафедри трудового, земельного та господарського права.
Затверджено кафедрою трудового, земельного та господарського права Хмельницького університету управління та права 26 грудня 2013 року, протокол № 5.
Завідувач кафедри ___________________ І.О. Костяшкін
15 січня 2014 року
Декан юридичного факультету ___________________ В.І. Нагнибіда
21 січня 2014 року
Схвалено методичною радою університету 23 січня 2014 року, протокол № 5.
Голова методичної ради ___________________В.Т.Савицький
23 січня 2014 року
Ó Бляхарський Я.С., Рєзнікова В.В., 2014 рік Ó Хмельницький університет управління та права, 2014 рік ЗМІСТ Стор.
Вступ
Методичні рекомендації до семінарських занять і самостійної роботи розроблені відповідно до змісту програми і робочої програми вибіркової навчальної дисципліни «Господарське процесуальне право», вивчення якої передбачене освітньо-професійною програмою та навчальним планом підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційного рівня Бакалавр з галузі знань 0304 Право за напрямом підготовки 6.030401 Правознавство. Головна мета методичних рекомендацій полягає у сприянні розвитку в студентів здатності до самонавчання та самовдосконалення. Методичні рекомендації спрямовані на формування у майбутніх юристів системи знань з предмету навчальної дисципліни, засвоєння теоретичних та практичних основ господарського процесу; набуття системних знань і навичок щодо забезпечення вирішення господарських спорів у різних сферах господарської діяльності. Методика вивчення навчальної дисципліни «Господарське процесуальне право» базується на єдності лекцій, семінарських занять та самостійної роботи студентів. У розрізі кожної теми подаються ключова термінологія, методичні поради стосовно самостійного вивчення теоретичного матеріалу, вказівки щодо рекомендованих джерел. Для визначення рівня засвоєння теоретичного матеріалу пропонуються питання для самоперевірки. В окремих розділах запропоновано тематику індивідуальних завдань, подано питання для підготовки до модульного контролю та приклади тестових завдань, питання до підсумкового семестрового контролю у формі заліку та зразок залікового білета, систему оцінювання поточної успішності та знань студентів за результатами модульного і підсумкового семестрового контролю, список рекомендованих джерел.
Опис навчальної дисципліни
Примітки.
Співвідношення кількості годин аудиторних занять до самостійної і індивідуальної роботи становить: для денної форми навчання - 50% :50%. для заочної форми навчання - 20% :80%.
* - у межах обсягу годин для самостійної роботи.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|