Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Задача № 1

Художник Рощін, перебуваючи у Будинку творчості, написав картину, на якій зображений зимовий пейзаж. При цьому для написання картини він використав полотно та фарби художника Нікітіна, який у цей час був у відрядженні. Дізнавшись, що на картину пішли його полотно та фарби, Нікітін зажадав передати картину йому. При цьому він пояснив, що давно мріяв мати у своїй колекції картину Рощина - відомого пейзажиста та не хоче упускати такий щасливий випадок. На думку Нікітіна, картина особливо вдалася Рощину, оскільки на неї пішли фарби, привезені Нікітіним з Італії та виготовлені за рецептами старих майстрів. Працю Рощина з написання картини Нікітін готовий оплатити.

Рощин з цим не погодився та, у свою чергу, висловив готовність оплатити Нікітіну вартість фарб та полотна. Використання чужих полотна та фарб Рощин пояснив тим, що приїхав у Будинок творчості з порожніми руками. Однак, побачивши зимовий пейзаж, який його вразив, він використав приплив творчих сил та не втримався від спокуси написати картину.

Оскільки Рощин та Нікітін домовитися між собою не змогли, суперечка був передана на вирішення погоджувальної комісії відділення Спілки художників. Художники звернулися за консультацією до юриста .

Яке роз'яснення їм належить дати ?

 

Задача № 2

При затримання злочинного угрупування Управлінням по боротьбі з організованою злочинністю був вилучений легковий автомобіль „Вольво”, на якому злочинці приїхали до місця скоєння злочину. Довіреність на управління автомобілем з правом розпорядження ним видана одному з них. У ході перевірки встановлено, що довіреність є недійсною, так-як видана від імені особи, якій автомобіль ніколи не належав і за яким в ДАІ зареєстрований не був. Ні місце проживання, ні місце перебування цієї особи встановити не вдалось. До того ж номера двигуна і шасі автомобіля виявились перебитими.

Постановою слідчих органів автомобіль „Вольво” визнаний безхазяйним, після чого переданий для реалізації у комісійний магазин, де був придбаний одним із співробітників МВС.

Чи можна віднести вилучений автомобіль до безхазяйного майна, і якщо можна, то з яких підстав і до якого виду вказаного майна? Чи можна визнати автомобіль безхазяйним згідно постанови слідчих органів?


Читайте також:

  1. Б. Задача
  2. Взаємне положення площин. Перша позиційна задача
  3. Взаємне положення прямої і площини. Друга позиційна задача.
  4. Вторая задача анализа на чувствительность
  5. Головна задача м/н фінансового менеджменту полягає у оцінці короткострокових і довгострокових активів і зобов’язань фірми у часовому і просторовому використанні м/н ринків.
  6. Двоїста задача
  7. Двухмерная задача Коши
  8. З праці В. Леніна «О задачах пролетариата в данной революции»
  9. Загальна задача лінійного програмування (ЗЛТ)
  10. Задача # 12 (з тих, що вона скидувала)
  11. Задача 1
  12. ЗАДАЧА 1




Переглядів: 732

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Структура навчальної дисципліни | Методичні вказівки

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.