МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||
Тема 8. Весняні роботи на пасіціВид занять: Практична робота Мета заняття: Засвоїти техніку проведення весняного огляду бджолиних сімей і навчитись проводити роботи по скороченню, розширенню та утепленню гнізд. Обладнання і матеріали: бджолині сім’ї, сітки лицьові, нарукавники, навчальні посібники, плакати, малюнки і схеми скорочення, розширення та утеплення бджолиних гнізд.
Теоретичні підстави Заняття проводиться на пасіці за сприятливої погоди. Перед початком заняття студенти вивчають правила техніки безпеки при роботі на пасіці, завдання весняного огляду. При ознайомленні із сім’єю звертають увагу на порядок розміщення кормових запасів і розплоду в гнізді, визначають силу, кількість і якість розплоду та корму. Одночасно з’ясовують техніку скорочення, розширення та утеплення гнізда, додаток 8. Весною стільники ставлять другими з краю, біля кормових рамок, щоб не охолодити гніздо, пізніше їх можна ставити у середину гнізда біля стільників з відкритим розплодом, де більше молодих бджіл, які годують розплід. За настання стабільної теплої погоди, появи свіжого нектару та квіткового пилку, збільшенні сили сім’ї понад 10 вуличок, гнізда розширюють вощиною, яку ставлять поруч з рамками з відкритим розплодом. Завдання 1.Вивчити техніку і порядок огляду бджолиних сімей. Результати записати в таблицю 14. Таблиця 14 Результати огляду бджолиних сімей
Контрольні запитання 1. Які роботи проводяться на пасіці в день виставки бджіл? 2. Завдання весняного огляду бджіл. 3. Як допомогти бджолам підтримувати оптимальний мікроклімат у гнізді? 4. Коли і як потрібно розширяти гніздо бджіл? 5. Яку перевагу мають сильні сім’ї бджіл? 6. Від яких умов залежить нарощування сили сімей бджіл? Тема 9. Технологія організації нових бджолиних сімей Вид занять: Практична робота. Мета заняття: Засвоїти техніку організації нових бджолиних сімей шляхом формувння відводків, діленням сімей на пів-льоту та нальоту на матку. Навчитись формувати стільникові та безстільникові пакети. Обладнання і матеріали: бджолині сім’ї, пакети, сітки лицьові, нарукавники, навчальні посібники, плакати, малюнки і схеми складу бджолиних гнізд, стільникових та безстілникових пакетів. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||
|