МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Характеристика інфекційних захворюваннь бджіл
Інфекційні захворювання 1. Американський гнилець. 2. Європейський гнилець. 3. Мішечкуватий розплід. 4. Вапняний розплід (Аскосфероз). 5. Кам’яний розплід (Аспергільоз). 6. Паратиф. Інвазійні захворювання. 1. Нозематоз. 2. Акарапідоз. 3. Браульоз. 4. Варроатоз. 3. Роздивіться стільники, уражені восковою міллю. Запишіть заходи боротьби з восковою міллю. 4. Вкажіть заходи по боротьбі з гнильцевими захворюваннями. 5. Назвіть ознаки американського і європейського гнильців. 6. Перерахуйте заходи боротьби з гнильцевими захворюваннями. 7. Перерахуйте заходи боротьбі з акарицидними захворюваннями.
Контрольні запитання 1. Які хвороби відносяться до інфекційних? 2. Які хвороби відносяться до інвазійних? 3. Назвіть ознаки американського гнильцю. 4. Назвіть ознаки європейського гнильцю. 5. Назвіть ознаки вапняного розплоду. 6. Які ознаки характеризують нозематоз? 7. Які ознаки характеризують акарапідоз? 8. Як визначити варроатоз? 9. Які існують способи боротьби з варроатозом? 10. Як визначити захворювання бджіл акарапідозом? 11. Як визначити захворювання бджіл аскоферозом? 12. Коли на пасіку накладають карантин? 13. Як визначити нозематоз? 14. Які ознаки характерні для аспергільозу? 15. Які засоби боротьби з пилковим токсикозом Ви знаєте? 16. Як попередити виникнення мішечкуватого розплоду?
Додаток 1
Журнал контрольного вулика № ____ за сезон ________ року
Додаток 2
Форма № 1-пч Господарство_______________________________________________________ Район______________________________________________________________ Область____________________________________________________________ Журнал пасічного обліку На 20___рік по пасіці___________________________________________________________ Бджолина сімя №______________Рік народження матки____________________ Походження матки___________________________________________________ Продуктивність сім’ї за минулий рік: валовий збір меду__________________кг, воску______________________________кг. Отримано відводків або роїв_______________________ Зимостійкість_______________________________________________________
Додаток 3 AKT Осінньої перевірки пасіки від «_____»______________________ 20___ р. Комісія в складі: Голови______________________________________________________ Членів______________________________________________________ Призначена__________________________________________________ Провела осінню перевірку пасіки. У результаті перевірки виявлено таке: І. Рух бджолиних сімей Наявність на початок року__________________________бджолосімей Наявність на початок медозбору ____________________________сімей Організовано нових сімей______________________________________ Реалізовано за сезон бджолиних сімей___________________________ Куплено бджолиних сімей_____________________________________ Наявність бджолиних сімей на день перевірки, всього______________ в тому числі займають по 9 і більше рамок_______________________ Є запасних маток_________________нуклеусів____________________ Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|