Технічна швидкість руху поїзда по дільниці у км/год
, (36)
де і – відповідно час ходу поїзда по першому і другому перегонах заданої дільниці А–К–Е (або Е–К–А), хв;
– довжина дільниці (відстань між осями граничних станцій заданої дільниці), км.
11. Визначення часу ходу поїзда методом рівномірних швидкостей
Визначення часу ходу таким способомосноване на припущеннях про рівномірний рух поїзда по кожному елементі профілю. При цьому швидкість рівномірного руху на кожному елементі спрямленого профілю визначаємо за діаграмою питомих рівнодіючих сил для режиму тяги.
Для підйомів більш крутих, ніж розрахунковий, величину рівномірної швидкості приймаємо рівною розрахунковій швидкості . На спусках, коли рівномірна швидкість, визначена за діаграмою питомих сил для режиму тяги, приймаємо рівномірну швидкість рівною максимально допустимій.
До часу ходу по перегонах, отриманому при розрахунках цим методом, потрібно додавати 2 хв на розгін і 1 хв на сповільнення в кожному випадку, коли є рушання і розгін поїзда на станції і зупинка його на роздільному пункті дільниці. Всі розрахунки рекомендується звести в таблицю, складену за формою табл. 6.