Розрахунок часу ходу методом рівномірних швидкостей
Номер елемента спрямленого профілю
Довжина елемента , км
Крутизна ухилу ,
,
км/год
,
хв/км
,
хв
Час на розгін і сповільнення, хв
.
.
2 (ст. А)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
1 (ст. Е)
.
12. Перевірка електричних машин локомотива на нагрівання
Перевірку на нагрівання електричних машин тепловоза слід виконувати, керуючись побудованою кривою струму і кривою часу . У тепловозів ТЭЗ і 3ТЭЗ на нагрівання перевіряється обмотка якоря генератора, а у інших тепловозів та електровозів – обмотки якорів тягових електродвигунів.
При перевірці нагріву криву струму розбивають на ряд відрізків, в кожному з них величину струму приймають постійною, рівною напівсумі початкового та кінцевого значення.
Для розрахунків по перевірці обмоток електромашин на нагрівання використовуємо таку формулу:
, (37)
де – перевищення температури обмоток над температурою навколишнього середовища, °С;
– початкове перевищення температури обмоток для розрахункового інтервалу часу, °С;
– інтервал часу, в якому величина струму приймається постійною, хв;
– перевищення температури обмоток електричної машини над температурою навколишнього повітря, що встановилося для даного значення середнього струму, °С;
Т – теплова стала часу для даного значення струму, хв.
Для підвищення точності розрахунків інтервали часу необхідно вибирати так, щоб виконувалось співвідношення
. (38)
Розрахунок температури за формулою (37) ведуть шляхом ітерацій і починають з вихідного значення температури °С. Одержане на першому кроці значення підставляють замість на другому кроці і т. д. При русі без струму і температура обмоток буде знижуватись.
Результати розрахунків температури нагрівання обмоток тягових електричних машин в курсовій роботі слід привести у вигляді табл. 7.