Результати розрахунків температури нагрівання обмоток
Номер елемента
Середня швидкість, Vсер,км/год
Середній струм,
I, А
Інтервал часу Dt, хв
Теплова стала часу, T, хв
Відношення Dt/Т
Значення t∞ , °С
Значення
t∞(Dt/T)
Значення
t0 (1–(Dt/T))
Температура обмоток t, °С
Після завершення розрахунків необхідно порівняти найбільшу одержану температуру нагрівання обмоток тягових електричних машин з допустимою. При перевищенні температури над допустимою необхідно зменшити масу поїзда і повторити розрахунки. Допустимі температури нагрівання обмоток приведені в [4].
Слід зазначити, що струмові характеристики на відміну від теплових в [4] можуть бути наведені для всього локомотива (для електровоза в цілому або тепловозного генератора). В цьому разі для визначення розрахункових значень струму треба поділити ці значення на кількість паралельних гілок в залежності від схеми з’єднання тягових електродвигунів.
Визначення витрат енергоресурсів локомотивом
Для визначення витрат електроенергії електровозом необхідно користуватись побудованими кривими струму та часу руху.