Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Актуальність теми

Для кожного періоду життя характерні свої терміни та особливості перебігу, знання яких допомагають лікарю правильно оцінювати періоди розвитку, виділяти фізіологічні та патологічні стани. Збирання анамнезу, клінічне обстеження дитини є найважливішими методами обстеження в педіатрії, знання яких допомагають адекватно оцінювати стан здоров’я дитини.

Для доношених новонароджених дітей так і для недоношених характерні анатомо-фізіологічні особливості, без знання яких важко адектовано оцінити стан дитини після народження, “зрілість” дитини до гестаційного віку, а також диференціювати фізіологічний стан від паталогічного.

 

Конкретні цілі

· Вміти вступати в контакт з матір’ю та дитиною, збирати анамнез.

· Вміти визначати період дитячого віку у конкретної дитини та дати характеристику цього періоду.

· Вміти провести аналіз, інтерпретувати та згрупувати отримані дані по системах і органах, що дозволяє оцінити стан дитини.

· Вміти записати результат обстеження в протокол і зробити діагностичні висновки.

· Вміти зібрати анамнез перебігу вагітності, пологів, виділити фактори “ризику”, які можуть бути причиною розвитку паталогічного стану дитини після народження.

· Вміти проводити об’єктивне обстеження новонародженої дитини.

· Вміти диференціювати анатомо-фізіологічні особливості доношеної та недоношеної новонародженої дитини

· Вміти диференціювати фізіологічні стани новонароджених від патологічних.

· Вміти інтерпретувати отримані дані параклінічного обстеження.

 


Читайте також:

  1. Актуальність безпеки життєдіяльності. Сталий розвиток людини
  2. Актуальність безпеки життєдіяльності. Сталий розвиток людини
  3. Актуальність безпеки життєдіяльності. Сталий розвиток людини
  4. Актуальність дослідження
  5. Актуальність і завдання курсу безпека життєдіяльності. 1.1. Проблема безпеки людини в сучасних умовах.
  6. Актуальність курсу історіософії історії України
  7. Актуальність курсу «Історіософія історії України».
  8. Актуальність проблеми професійної етики соціальної роботи
  9. Актуальність проблеми.
  10. Актуальність проекту
  11. Актуальність проекту
  12. Актуальність проекту




Переглядів: 449

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тестові завдання | Базові знання, вміння, навички, необхідні для вивчення теми

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.