Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Схема протоколу оцінки нервово-психічного розвитку дитини

1. Опитуванняматері про перебіг вагітності, пологів, захворювання під час вагітності, шкідливі звички, умови праці, стресові ситуації. Характер вигодовування, режим дитини, оточуюче середовище, хто здійснює догляд за дитиною, перенесені захворювання. Розвиток дитини по місяцях, роках.

2. При оглядідитини звернути увагу на поведінку, настрій, відносини між матір’ю і дитиною, рухові навички, наявність гіпо- і гіперкінезії. При обстеженні для нав’язання контакту з дитиною використовують гру.

3. Оцінити розвиток дитини по окремих лініях.

4. Розрахувати інтегральний коефіцієнт розвитку DQ.

5. Дати заключення про нервово-психічний розвиток дитини, при наявності відхилень вказати на можливі фактори, що привели до зміни темпів розвитку.

6. Дати рекомендації матері по догляду за дитиною, зокрема щодо режиму дня, загартовування, іграшок. При наявності показів призначити консультацію невролога, дати рекомендації матері щодо коригуючих занять з дитиною з метою пришвидшення формування тих чи інших навичок.

Матеріали методичного забезпечення

Питання для самоконтролю

1. Соціальні і біологічні аспекти фізичного розвитку дітей.

2. Фактори, які мають вплив на фізичний розвиток дитини.

3. Методи оцінки фізичного розвитку дітей.

4. Зміни маси, росту, обводу голови і грудної клітки у різні періоди дитинства.

5. Поняття про гармонійність фізичного розвитку.

6. Акселерація – медичні і соціальні аспекти.

7. Семіотика порушень зросту і маси тіла.

8. Загартовування, масаж, гімнастика у дітей різного віку.

9. Дозрівання нервової системи і психомоторний розвиток дитини.

10. Фактори, які мають вплив на психомоторний розвиток дитини.

11. Формування рухових навичок і координація рухів.

12. Психоемоційний розвиток дитини.

13. Становлення мови, зв’язок з розвитком слуху.

14. Критерії і методи оцінки психомоторного розвитку дітей.

15. Семіотика, ступені важкості порушення психомоторного розвитку.

16. Поняття про госпіталізм.

17. Роль іграшок у розвитку дитини.


Читайте також:

  1. II. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНКИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ЗАНЯТЬ (ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ).
  2. II. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНКИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ЗАНЯТЬ (ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ).
  3. III.Цілі розвитку особистості
  4. III.Цілі розвитку особистості
  5. III.Цілі розвитку особистості
  6. IV етап розвитку міжнародної міграції робочої сили розпочав ся після II світової війни і триває понині.
  7. IV. Загальна схема поточного і підсумкового контролю та оцінювання знань студентів
  8. Iсторiя розвитку геодезичного приладознавства
  9. V Потреби та мотиви стимулюють пізнання себе та прагнення до саморозвитку.
  10. VII. ОСНОВНІ ЕТАПИ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ У ХХ ст.
  11. VІІІ. Проблеми та перспективи розвитку машинобудування.
  12. А) Мета і об'єкти грошової оцінки




Переглядів: 570

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Режим дня для дітей від 1 місяця до 7 років | Тестові завдання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.