Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Мета і задачі роботи

Метою роботи є вивчення властивостей магнітом`яких матеріалів, процесу їх намагнічення і визначення кількісних параметрів, що характеризують ці властивості.

Задачі роботи - засвоїти принцип вимірювань і практично освоїти метод і методику вимірювань основних кількісних параметрів магнетиків. Для всіх досліджуваних зразків експериментально зміряти параметри граничної петлі гістерезису, розрахувати магнітну проникність і питомі втрати, графічно побудувати основну криву намагнічення і залежність магнітної проникності від напруженості зовнішнього магнітного поля.

 

Підготовка до роботи

При підготовці до роботи необхідно:

1. Засвоїти мету і задачі роботи і з'ясувати, які матеріали досліджуються в даній роботі.

2. Вивчити теоретичні положення до роботи, тобто з'ясувати, що таке магнетизм, в чому він виявляється, які явища відбуваються в процесі намагнічення, які матеріали відносяться до магнітом`яких і які вимоги до них.

3. Виписати для звіту і запам'ятовування основні розрахункові формули і визначення понять «магнетик», «магнітний матеріал», «основну криву намагнічення», «початкову магнітну проникність», «магнітні втрати».

4. Розібратися в схемі вимірювань і відомостях, представлених на інформаційному табло установки; визначити, які прилади використовуються в роботі, їх призначення і функціональні можливості, тобто межі регулювання вхідних і межі вимірювання контрольованих величин; перемальовувати до звіту схему лабораторної установки.

5. Усвідомити методику виконання роботи, тобто логіку і послідовність дій в процесі вимірювань, і накреслити таблиці результатів вимірювань з обов'язковою вказівкою одиниць вимірювання.

Теоретичні положення до роботи


Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. I. ОСНОВНІ ЕТАПИ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  3. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  4. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  5. II. СТРУКТУРА ТА ОБСЯГ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  6. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  7. III ОФОРМЛЕННЯ І ЗАХИСТ РОБОТИ
  8. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  9. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  10. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  11. III. Інформаційне забезпечення задачі
  12. III. ПИТАННЯ ДО ВИКОНАННЯ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ




Переглядів: 395

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Опис лабораторної установки | Магнетизм і магнітні властивості речовин

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.