Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Опис лабораторної установки

Лабораторна установка складається (рис. 2.5) з генератора синусоїдального сигналу Г3-118 або Г4-158 з регульованою частотою і напругою виходу;

- випробовуваного кварцевого резонатора.

Ч – частотомір електронно-рахунковий Ч3-34 або аналогічний.

R – опір рівно 1....2* 105 Ом = 100 ..200кОм (килоом)

Осц.– осциллограф С1-65 або аналогічний

.

Кварц
Ч
Генератор Г3-109
Осц
R

Рис.2.5.

 

4. Порядок виконання роботи.

1. Ознайомитися з інструкцією з експлуатації приладів і методичними (теоретичними) вказівками.

2. Зібрати схему лабораторної установки згідно схеми зображеної на рис.2.5.

3. На установці (рис.2.5), в діапазоні частот (f) вказаної викладачем , виміряти амплітудну величину напруги „UR” на резисторі R. Частоту змінювати плавно ручкою „Расстройка”. Занести значення амплітудної величини напруги в таблицю 1. Особливо звернути увагу при яких значеннях f напруга „UR” буде мінімальною та максимальною. („URмах” „URмін”)

4. Виміряти амплітудну величину напруги на виході генератора „Uг”.

 

Таблиця 1.

f(гц)                  
UR                  

Читайте також:

  1. VIII. КОНДЕНСАЦИОННЫЕ УСТАНОВКИ
  2. X. ДЕАЭРАЦИОННО-ПИТАТЕЛЬНЫЕ УСТАНОВКИ
  3. Автоматичні установки пожежегасіння.
  4. Аеродинамічний розрахунок ротора вітроустановки
  5. Будова газобалонної установки
  6. Бурові установки
  7. Бурові установки для буріння стволів, їх призначення і класифікація.
  8. Варіанти завдання до лабораторної роботи №3
  9. Варіанти індивідуальних завдань для виконання другої частини лабораторної роботи
  10. Варіанти індивідуальних завдань для виконання другої частини лабораторної роботи
  11. Варіанти індивідуальних завдань для виконання лабораторної роботи
  12. Варіанти індивідуальних завдань для виконання лабораторної роботи




Переглядів: 349

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основні теоретичні положення. | Мета і задачі роботи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.