МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Варіанти індивідуальних завдань для виконання другої частини лабораторної роботи1. Обчислити . 2. Обчислити . 3. Обчислити . 4. Обчислити . 5. Обчислити . 6. Обчислити . 7. Обчислити . 8. Обчислити . 9. Обчислити . 10. Обчислити . 11. Обчислити . 12. Обчислити . 13. Дані дійсні числа a1,a2,a3,a4. Обчислити a1+a22+…+a44 14. Дано натуральне число n. Одержати добуток f0 f1…fn, 15. Дано дійсні числа a1,a2,a3,a4. Одержати послідовність b1,b2,b3,…,b10, 16. Обчислити . 17. Дані натуральні числа m і n, дійсні числа a1,a2,a3,…,anm. Обчислити 18. Дано натуральне число n. Одержати всі натуральні числа, менші n і взаємно прості з ними. 19. Дані цілі числа p і q. Одержати всі дільники числа q, що взаємно прості з p. 20. Дано натуральне число n. Одержати всі прості дільники цього числа. 21. Знайти найменше натуральне число n, що подане двома різними способами у виді суми кубів двох натуральних чисел x3+y3, (x ³ y). 22. Дані натуральні числа a, b,(a £ b). Одержати всі прості числа p, що задовольняють нерівностям a ≤ p ≤ b. 23. Знайти перші 100 простих чисел. 24. Дані натуральні числа m і n. Одержати всі менші n натуральні числа, квадрат суми цифр яких дорівнює m. 25. Дано натуральне число n. Зазначити всі трійки натуральних чисел x,y,z, для яких n=x2+y2+z2. 26. Обчислити . 27. Обчислити . 28. Обчислити . 29. Обчислити . 30. Дані дійсні числа a1,a2,…a10, b1,b2,…b20. Одержати дійсну матрицю С, у якої , i =1,2,…,10; j=1,2,…,20.
Контрольні запитання 1. Що таке цикл? Які переваги використання циклів в алгоритмах? 2. Як організувати цикл? 3. Які оператори використовуються при класичній організації циклів? 4. Як організувати цикл з наперед невідомою кількістю повторень? 5. Що таке „ітераційний” цикл? 6. Як записується оператор циклу з параметром FOR? 7. Як організувати цикл із дробовим кроком? 8. Як організувати „вкладені” цикли? 9. Як представити схему алгоритму обчислення суми? 10. Який вигляд має схема алгоритму обчислення добутку? 11. Який вигляд має алгоритм пошуку найбільшого елемента масиву? 12. Який вигляд має схема алгоритму пошуку найменшого елемента масиву? Читайте також:
|
||||||||
|