МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ЛАБОРАТОРНА РОБОТА 7ВВЕДЕННЯ І ВИВЕДЕННЯ МАСИВІВ ІНФОРМАЦІЇ
Мета роботи:отримання практичних навиків розробки алгоритмів і програм, що здійснюють введення і виведення різноманітних інформаційних масивів.
Робоче завдання
Скласти схему алгоритму і розробити програму, що виконують такі дії: - виведення заголовка лабораторної роботи, у якому вказується найменування лабораторної роботи, її номер, варіант індивідуального завдання, прізвище студента та навчальна група; - введення одномірного масиву (вектору); - виведення значень одномірного масиву разом із їх іменами; - виведення значень одномірного масиву з p-го по q-й елемент; - введення двомірного масиву (матриці); - виведення рядка матриці з номером r; - виведення стовпчика матриці з номером s; - виведення всіх елементів масиву у вигляді матриці з заданим інтервалом k між елементами.
Варіанти індивідуальних завдань для виконання першої частити лабораторної роботи Таблиця 2
Продовження таблиці 2
Контрольні запитання 1. Що таке «масив»? 2. Як здійснюється індексація елементів масиву? 3. Які способи опису масивів інформації? 4. Які способи введення масивів інформації? 5. Як здійснюється виведення масивів інформації? 6. Як організувати виведення рядків і стовпчиків двомірних масивів? 7. Як вивести багатомірний (більш 2-х вимірів) масив інформації? 8. Як вивести елементи двовимірного масиву по рядках? 9. Як вивести елементи двовимірного масиву по стовпчиках? 10. Як вивести елементи матриці з вказаним інтервалом між ними? ЛАБОРАТОРНА РОБОТА 8 СОРТУВАННЯ МАСИВІВ ІНФОРМАЦІЇ
Мета роботи: набути навички програмування алгоритмів, що реалізують зміну послідовності розташування елементів масиву згідно з заданим законом.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|