Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Варіанти завдання до лабораторної роботи №3

№ Варіанту Відстань між об’єктом і ККС (L), км. Час надходження корегуючого повідомлення від ККС до об’єкта (t), с. Просторово-часові умови проведення процедури уточнення координат об’єкту (Lо, км. і tо, с.)
L1=10 L2=0…10 t1=0,1…1 t2=0,1 Lо=6 tо=0,6
L1=20 L2=10…20 t1=0,2…2 t2=0,2 Lо=17 tо=1,5
L1=30 L2=20…30 t1=0,3…3 t2=0,3 Lо=23 tо=2,7
L1=40 L2=30…40 t1=0,4…4 t2=0,4 Lо=37 tо=3,5
L1=50 L2=40…50 t1=0,5…5 t2=0,5 Lо=41 tо=4,4
L1=60 L2=50…60 t1=0,6…6 t2=0,6 Lо=55 tо=5
L1=70 L2=60…70 t1=0,7…7 t2=0,7 Lо=62 tо=6,7
L1=80 L2=70…80 t1=0,8…8 t2=0,8 Lо=75 tо=7,7
L1=90 L2=80…90 t1=0,9…9 t2=0,9 Lо=88 tо=8,5
L1=100 L2=90…100 t1=1…10 t2=1 Lо=96 tо=9,2
L1=110 L2=100…110 t1=1,1…11 t2=1,1 Lо=105 tо=10,3
L1=120 L2=110…120 t1=1,2…12 t2=1,2 Lо=118 tо=12,5
L1=130 L2=120…130 t1=1,3…13 t2=1,3 Lо=123 tо=12,7
L1=140 L2=130…140 t1=1,4…14 t2=1,4 Lо=138 tо=13
L1=150 L2=140…150 t1=1,5…15 t2=1,5 Lо=146 tо=13,5
L1=160 L2=150…160 t1=1,6…16 t2=1,6 Lо=153 tо=13,8
L1=170 L2=160…170 t1=1,7…17 t2=1,7 Lо=166 tо=14,3
L1=180 L2=170…180 t1=1,8…18 t2=1,8 Lо=177 tо=14,7
L1=190 L2=180…190 t1=1,9…19 t2=1,9 Lо=184 tо=15,2
L1=200 L2=190…200 t1=2…20 t2=2 Lо=198 tо=15,7
L1=210 L2=200…210 t1=2,1…21 t2=2,1 Lо=204 tо=16,3
L1=220 L2=210…220 t1=2,2…22 t2=2,2 Lо=218 tо=16,5
L1=230 L2=220…230 t1=2,3…23 t2=2,3 Lо=225 tо=17,1
L1=240 L2=230…240 t1=2,4…24 t2=2,4 Lо=238 tо=17,5
L1=250 L2=240…250 t1=2,5…25 t2=2,5 Lо=246 tо=18,7
L1=260 L2=250…260 t1=2,6…26 t2=2,6 Lо=258 tо=19,5
L1=270 L2=260…270 t1=2,7…27 t2=2,7 Lо=265 tо=20
L1=280 L2=270…280 t1=2,8…28 t2=2,8 Lо=273 tо=21
L1=290 L2=280…290 t1=2,9…29 t2=2,9 Lо=286 tо=24
L1=300 L2=290…300 t1=3…30 t2=3 Lо=292 tо=26

 

2.2. У ході математичних розрахунків пропонується провести аналіз ефективності застосування диференціальних виправлень у конкретних просторово-часових умовах:

- Побудувати графіки залежності похибки (СКП) диференціальних визначень від часу (t) надходження корегуючого повідомлення від ККС до об’єкту і відстані (L) між об’єктом і ККС.288

- Побудувати графіки залежності похибки (СКП) апроксимації точності диференціальних визначень та оцінити ефективність уточнення координат об’єкту у конкретних просторово-часових умовах (і ).

- Побудувати графіки залежності середньоквадратичної радіальної похибки від часу (t) для СРНС ГЛОНАСС і СРНС GPS.

- Зробити висновки про вплив просторово-часових факторів на ефективність проведення диференціального уточнення координат об’єктів та визначити яка з систем дає меншу радіальну похибку.

 

Зміст звіту:

 

1. Тема і мета лабораторної роботи;

2. Основні теоретичні відомості для виконання лабораторної роботи;

3. Результати проведення дослідження за допомогою програмного пакету Mathcad;

4. Висновки.

 

Контрольні запитання:

1. На чому ґрунтується метод диференціальної навігації і для чого він потрібен?

2. Чим обумовлені складові залишкових похибок координатних визначень при застосуванні диференціального методу?

4. Якими критеріями визначається точність визначення місцезнаходження після введення поправок?

5. Яких точностей можна досягти при використанні диференційного режиму?

6. Помилку якої величини можна вважати допустимою у визначенні координат при польоті ПС по трасі.

7. Чим обумовлено різницю середньоквадратичної похибки в одних і тих же умовах в СРНС ГЛОНАСС і GPS та чому?

8. Що таке ККС і для чого вона потрібна при використанні диференціального режиму?

Приклад побудови графіків у програмному середовищі MathCad:


Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  3. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  4. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  5. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  6. II. Завдання на проект.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 621

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Порядок виконання роботи | Приклад висновків

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.