МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Варіанти завдання до лабораторної роботи №3
2.2. У ході математичних розрахунків пропонується провести аналіз ефективності застосування диференціальних виправлень у конкретних просторово-часових умовах: - Побудувати графіки залежності похибки (СКП) диференціальних визначень від часу (t) надходження корегуючого повідомлення від ККС до об’єкту і відстані (L) між об’єктом і ККС.288 - Побудувати графіки залежності похибки (СКП) апроксимації точності диференціальних визначень та оцінити ефективність уточнення координат об’єкту у конкретних просторово-часових умовах (Lо і tо). - Побудувати графіки залежності середньоквадратичної радіальної похибки від часу (t) для СРНС ГЛОНАСС і СРНС GPS. - Зробити висновки про вплив просторово-часових факторів на ефективність проведення диференціального уточнення координат об’єктів та визначити яка з систем дає меншу радіальну похибку.
Зміст звіту:
1. Тема і мета лабораторної роботи; 2. Основні теоретичні відомості для виконання лабораторної роботи; 3. Результати проведення дослідження за допомогою програмного пакету Mathcad; 4. Висновки.
Контрольні запитання: 1. На чому ґрунтується метод диференціальної навігації і для чого він потрібен? 2. Чим обумовлені складові залишкових похибок координатних визначень при застосуванні диференціального методу? 4. Якими критеріями визначається точність визначення місцезнаходження після введення поправок? 5. Яких точностей можна досягти при використанні диференційного режиму? 6. Помилку якої величини можна вважати допустимою у визначенні координат при польоті ПС по трасі. 7. Чим обумовлено різницю середньоквадратичної похибки в одних і тих же умовах в СРНС ГЛОНАСС і GPS та чому? 8. Що таке ККС і для чого вона потрібна при використанні диференціального режиму? Приклад побудови графіків у програмному середовищі MathCad:
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|