Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Загальні висновки і рекомендації

Підводячи підсумки проведеної оцінки, треба відповісти на такі питання:

 

1. В яку зону руйнувань може потрапити цех?

2. Які очікуються- руйнування елементів цеху?

3. Яка пожежна обстановка може скластися в районі розташування цеху?

4. Який характер можливого ураження виробничого персоналу?

Відповіді на ці питання доцільно звести в підсумкову таблицю (табл.5.4).

Таблиця 5.4 Підсумки проведеної оцінки можливих наслідків аварії на

вибухонебезпечному об'єкті

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Характеристика руйнувань Пожежна обстановка     Ступінь ураження людей
Параметри зони руйнувань Елементи виробничого Об'єкту Ступінь руйнувань
1. Радіус зони 1: R1;=117л» 2. Радіус зони 2: R2=\99m 3. Надлишковий тиск вибухової хвилі DР=25кПа 1. Будівля Середні Окремі пожежі з переходом в суцільні Легкі травми та пошко­дження уламками скла і елементами зруйнованих конструк­цій (обладнання)
2. Верстати Слабкі
3. Трубопроводи Слабкі
4. Кабельні мережі Слабкі
5. Контрольно-вимірювальні прилади Сильні

Рекомендації,спрямовані на зменшення наслідків можливого вибуху на

наш виробничий об'єкт, можуть бути такими:

1) Порушити питання перед відповідними наглядовими органами про перенесення вибухонебезпечного об'єкту на більшу відстань, або зменшення запасу вибухонебезпечної речовини, що зберігається.

2) Передбачити укладання необхідних договорів страхування ризиків та можливих втрат на випадок вибуху.

3) Укріпити конструкцію будівель установленням додаткових колон, ферм, підкосів тощо;

4) Змінити спосіб прокладання комунікацій^ Трубопроводи та кабельні лінії прокласти під землею;

5) Створити резерв контрольно-вимірювальної апаратури;

6) Установити на вікнах захисні металеві сітки, щоб розбите скло не потрапляло в приміщення цеху.

 

 

Додатки

 


Читайте також:

  1. I. Загальні збори АТ
  2. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  3. I. Загальні положення
  4. I. Загальні положення
  5. I. ЗАГАЛЬНІ ПРАВИЛА.
  6. II. Загальні вимоги до розробки екскурсії
  7. II. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ.
  8. IV. Загальні висновки
  9. IV. ЗАГАЛЬНІ ПОНЯТТЯ ПРО ПЕРШУ МЕДИЧНУ ДОПОМОГУ ПОТЕРПІЛИМ.
  10. IV. Загальні рекомендації щодо безаварійної та безпечної експлуатації сільськогосподарської техніки вітчизняного та зарубіжного виробництва
  11. Overall Reflection Properties - Загальні Властивості Віддзеркалення
  12. V. ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ТА МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ЇХ ВИКОНАННЯ




Переглядів: 374

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ПРИКЛАД З | Додаток 1. Ступінь руйнування об'єкту в залежності від

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.