Індивідуальні завлання
I. Розкрийте такі питання:
1.1) схеми сертифікації в Україні;
1.2) одиничний, комплексний та інтегральний показники якості;
1.3) якість продукції та її контроль;
1.4) суцільний контроль якості;
1.5) вибірковий контроль якості;
1.6) ризик споживача продукції; ризик виробника (постачальника) продукції;
1.7) система SІ, її будова;
1.8) сертифікація продукції і систем якості;
1.9) повірка засобів вимірювальної техніки;;
1.10) стандартизація, стандарт;
1.11) види стандартів. категорії стандартів;
1.12) взаємозамінність;
1.13) уніфікація;
1.14) типізація, агрегатування;
1.15) сертифікація в Україні;
1.16) цілі стандартизації;
1.17) функції стандартів;
1.18) класифікація та кодування інформації;
1.19)об’єкти загальнотехнічних стандартів;
1.20) об’єкти організаційно-методичних стандартів;
1.21) об’єкти стандартів на продукцію і на процеси;
1.22) метрологія;
1.23)напрямки стандартизації;
1.24) єдині системи стандартів; ЄСКД, її зміст і будова;
1.25)система органів та служб стандартизації в Україні;
1.26) комплексна і випереджуюча стандартизація;
1.27) точність і похибки вимірювання;
1.28)види контролю продукції та їх сутність;
1.29) нормоконтроль та його функції;
1.30) права ВТК на підприємстві;
1.31) відповідальність суб’єктів підприємницької діяльності за випуск не-
якісної продукції;
1.32) правові аспекти метрології;
1.33) партія і вибірка при вибірковому контролі;
1.34) досвід США та Японії в галузі управління якістю продукції і можливо-
сті його використання в Україні;
1.35) відповідальність винуватців за виготовлення дефектної продукції;
1.36) відповідальність постачальника продукції перед її споживачем;
1.37) міжнародна стандартизація;
1.38) фізичні величини, їх системи та одиниці виміру;
1.39) засоби вимірювальної техніки;
1.40)державний метрологічний нагляд і контроль;
Читайте також: - V. ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ТА МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ЇХ ВИКОНАННЯ
- В – Індивідуальні розділи курсу
- Взаємозв’язок понять індивід, особистість, індивідуальність
- Вікові й індивідуальні особливості дітей
- Вікові та індивідуальні аспекти виховання
- Вікові, статеві та індивідуальні особливості діафрагми
- ВІКОВІ, СТАТЕВІ ТА ІНДИВІДУАЛЬНІ ОСОБЛИВОСТІ М'ЯЗІВ ВЕРХНЬОЇ КІНЦІВКИ
- Вікові, статеві та індивідуальні особливості м'язів грудної клітки
- ВІКОВІ, СТАТЕВІ ТА ІНДИВІДУАЛЬНІ ОСОБЛИВОСТІ М'ЯЗІВ НИЖНЬОЇ КІНЦІВКИ
- Вікові, статеві та індивідуальні особливості м'язів спини
- Для боротьби з шумом використовуються колективні (шумопоглинаючі перегородки, екрани та ін.) та індивідуальні (беруші, навушники) засоби захисту.
- Домашнє завдання : Індивідуальні завдання до практичної роботи № 3
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|