МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Вікові та індивідуальні аспекти вихованняУрахування своєрідності психічного та особистісного розвитку учня на кожному віковому етапі є необхідною умовою правильної організації виховного процесу. Цілеспрямоване проектування становлення особистості школяра можливе, якщо виховання випереджує його психічний розвиток, веде його за собою. Це означає, що виховні зусилля педагога повинні бути спрямовані на становлення і розвиток в особистості новоутворень віку, а також перспектив найближчого розвитку самосвідомості, емоційно-вольової і спонукальної сфер, можливостей (здібності, інтелект, знання, уміння та навички), психічних функцій і властивостей перебігу психічних станів. На кожному віковому етапі специфічно поєднуються дозрівання, становлення, розвиток і саморозвиток особистості, змінюється співвідношення свідомої та несвідомої складових у цих процесах. Виховання молодших школярів Важливою виховною метою у молодшому шкільному віці є цілеспрямована орієнтація дитини на ситуації особистісної взаємодії, події, в яких люди є суб'єктами своєї поведінки. У молодших школярів налаштованість на сприйняття виховного впливу виникає у стосунках зі значущими для них людьми. Основою впливу дорослого є враження, що надає особливого значення вихованню на прикладі інших. Знецінення гідних для наслідування прикладів унеможливлюватиме формування в дитини відповідних норм, спричинюватиме нехтування нею етичними нормами. Багато дітей молодшого шкільного віку відчуває украй Негативні переживання, зумовлені контактами з ровесниками, яких вони вважали взірцем для наслідування. У Цьому віці переважає прагнення дитини мати приятелів, партнерів у іграх, спільних справах. Представники протилежної статі ще не є для молодшого школяра об'єктами підвищеної уваги. За сприятливих умов у молодших школярів проявляється схильність до піклування про значущих людей. Якщо дитина потребує піклування про себе значущої особистості, а та не реагує, вона переживає дискомфорт. А якщо значуща особа починає глузувати з неї, дитина відчуває себе приниженою. У становленні морально цінних і духовно збагачених особистісних стосунків молодших школярів суттєву роль відіграє своєчасний перехід від співдії до співпраці з іншими людьми. Основою впливу дорослого є механізм емоційного зараження. Неабияке значення має виховання на прикладі інших. Читайте також:
|
||||||||
|