Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






СУЦІЛЬНИЙ ТА ВИБІРКОВИЙ КОНТРОЛЬ ВИРОБІВ

 

Мета заняття - прищеплення практичних навичок з планування суцільногота вибіркового контролю виливків і обробки його результатів.

Для успішного виконання завдань цього розділу необхідно знати:

– сутність суцільного контролю та умови його використання;

– сутність вибіркового контролю та умови його використання;

– вимоги до партії виробів при вибірковому контролі;

– вимоги до репрезентативної вибірки при вибірковому контролі.

Завдання 6.1. Виробничі ситуації: необхідно визначити і обґрунтувати тип контролю за таких умов:

а) візуальна перевірка виливків на відсутність ливарних дефектів: суцільний чи вибірковий контроль слід застосувати?

б) перевірка відповідності механічних властивостей виливків з високоміцного чавуну заданій марці. Виплавка чавуну здійснюється в індукційних печах, модифікується магнієм у ковшах. Який тип контролю слід застосувати?Якщо вибірковий, то з якої партії слід відбирати проби для механічних ви-робувань:

б1 – з кожного ковша;

б2 – з кожної плавки;

б3 – один раз за робочу зміну;

б4 – один раз на добу?

в) аналогічна ситуація, але виливки виробляються з сірого немодифікованого чавуну; варіанти відповіді ті ж самі;

г) аналогічна ситуація, але сірий чавун виплавляється у вагранці; варіанти

відповіді:

г1 – з кожного ковша;

г2 – після кожної зміни складу шихти;

г3 – один раз за робочу зміну;

г4 – один раз за кампанію безперервної роботи вагранки;

г5 – один раз за зміну з одночасним контролем твердості двох виливків з

кожного ковша (твердість не регламентується стандартом, але тісно корелю-

ється з механічними властивостями та оброблюваністю виливків).

Завдання 6.2. Виробнича ситуація: при вибірковому контролі якості виливків із сталі 35Л за межею міцності при розтягненні σв встановлені такі критерії придатності: приймальний σв ≥ 520 МПа; бракувальний σв ≤ 500 МПа. Яке рішення повинен прийняти ВТК, якщо у вибірці отримані такі значення σв:

а) 525 МПа; б) 510 МПа; в) 480 МПа?

Завдання 6.3. Виробнича ситуація: з метою зниження витрат ливарний цех має намір перейти від суцільного контролю мікроструктури виливків відповідального призначення (колінчастих валів для автомобільних двигунів), які виготовляються з високоміцного чавуну, до вибіркового контролю. Складіть план заходів по підготовці до такого переходу.

 



Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. I. Контроль исходного уровня знаний, используя тестовые задания исходного уровня знаний.
  3. I. Контроль исходного уровня знаний, используя тестовые задания.
  4. I. Контроль і закріплення знань учнів
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  9. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  10. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  11. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  12. III. Контроль знань




Переглядів: 547

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Індивідуальні завлання | Корпускулярно-волновой дуализм в квантовой механике. Природа и основные характеристики

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.