Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Моделювання закономірностей фармацевтичного ринку і дослідження маркетингових можливостей фармацевтичних підприємств.

Види сегментації фармацевтичного ринку. Стратегії охоплення ринку. SWOT–аналіз. Види бенчмаркінгу. Етапи бенчмаркінгу.

 

Фармацевтичний ринок - система відносин купівлі-продажу між економічно вільними продавцями та покупцями лікарських засобів і виробів медичного призначення (ЛЗ і ВМП).

 

 

Суб’єкти фармацевтичного ринку

  Продавці     Покупці
         
    Фармацевтичні фірми-виробники   Фармацевтичні торгові посередники
         
Торгові посередники   Фармацевтичні оптові фірми   Організації-споживачі (лікувально-профілактичні заклади)
       
  Аптеки   Індивідуальні споживачі (населення )

 

Функції фармацевтичного ринку

 

економічна наближення продавця до покупця, здійснення реалізації ЛЗ і ВМП, урегулювання між попитом і пропозицією, розподілення ЛЗ і ВМП за регіонами, скорочення витрат споживачів на придбання ЛЗ і ВМП та усунення диспропорції між попитом і грошовими доходами населення

інформаційна   об’єктивне інформування про асортимент та якість тих ЛЗ і ВМП, які поставляються на ринок

посередницька   між суб’єктами фармацевтичного ринку

 

ціноутворювальна встановлення діяльного зв’язку між вартістю та ціною, що чутливо реагує на зміни у виробництві, споживанні та кон’юнктурі

 

стимулювальна повернення фармацевтичного виробництва обличчям до потреб споживачів, зацікавлення усіх учасників конкурентного процесу в задоволенні цих потреб

регулювальна   через внутрішньогалузеву конкуренцію і співвідношення попиту та пропозиції

Класифікація фармацевтичного ринку

 

Класифікаційна ознака Характерні представники Приклад
  За географічним положенням внутрішній український
зовнішній польський
або
місцевий (локальний) одеський
регіональний південний регіон України
національний український
світовий
  За рівнем насичення рівноважний попит на ліки співставний з їх пропозицією
дефіцитний попит вищий від пропозиції
надлишковий попит нижчий від пропозиції
За ступенем зрілості нерозвинутий Буркіна Фасо
такий, що формується Україна
розвинутий Країни ЄС
  За ступенем обмеження конкуренції вільний вільний продаж і купівля ЛЗ і ВМП
  монополістичний один продавець впливає на загальний обсяг пропозицій і на ціну ЛЗ і ВМП; відсутні препарати-аналоги; наявні високі бар’єри входу
    олігополістичний кілька фірм продають стандартизований або диференційований товар, при цьому частка кожного з них в загальному продажу настільки велика, що зміни в кількості запропонованої продукції однієї з фірм веде до зміни ціни.
змішаний
За відповідністю чинному законодавству легальний
  нелегальний відносини між продавцями і покупцями встановлюються в порушення діючого законодавства
  За суб’єктом фармацевтичного ринку ринок продавців Продавці внаслідок дефіциту ЛЗ і ВМП мають більше влади, а покупці змушені бути найактивнішими „діячами ринку“
ринок покупців вдосталь товару і тому покупці мають можливість вибору, а найактивнішими „діячами ринку“ змушені бути продавці
  За характером продаж   роздрібний (споживчий) ринок індивідуальних споживачів та ринок організацій-споживачів, який має сегменти: госпітальний, госпітальний відомчий та централізованих закупок
оптовий (гуртовий) ринок торгових посередників

 

 

Інфраструктура фармацевтичного ринку - це комплекс взаємопов'язаних інсти­туційних, матеріальних і нематеріальних елементів, які адекватно обслуговують систему обігу лікарських засобів і виробів медичного призначення та забезпечують результативність її функці­онування упродовж усього шляху від виробника до кінцевого спожи­вача.

 

 

Елементи внутрішнього і зовнішнього ринку   система освіти та наукових досліджень, реєстрації, ліцензування, контролю та акредитації, банківська і валютно-біржова, арбітражно-правова, митна, податкова і страхова системи, спільні підприємства, а також інформація та комунікації, транспортні організації та засоби, виробнича, складська, торговельна, електронно-обчислювальна техніка й обладнання.

 

Елементи зовнішнього ринку   зарубіжні виробники (як системноутворюючі суб’єкти) та їх представництва, зовнішньоторговельні фірми, підприємства з 100-відсотковою іноземною інвестицією, система міжнародної торговельної практики.

 

Елементи внутрішнього ринку   вітчизняні виробники (як системноутворюючі суб’єкти), їх представництва, оптові фармацевтичні підприємства, аптеки, лікувально-профілактичні заклади, населення та інші суб’єкти.

Контрольні питання до лабораторної роботи №7.

1. Дати визначення поняттю фармацевтичний ринок.

2. Охарактеризуйте субєктів фармацевтичного ринку.

3. Вкажіть функції фармацевтичного ринку.

4. Перечисліть можливі кваліфікаційні ознаки фармацевтичного ринку.

5. Інфраструктура фармацевтичного ринку.

6. Вкажіть елементи зовнішнього фармацевтичного ринку.

7. вкажіть елементи внутрішнього фармацевтичного ринку.

Завдання для лабораторної роботи роботи №7.

1. Проаналізуйте стан фармацевтичного ринку України за класифікаційними ознаками.



Читайте також:

  1. D моделювання ландшафтних комплексів
  2. D – моделювання в графічній системі КОМПАС
  3. I етап. Аналіз впливу типів ринку на цінову політику.
  4. I. Дослідження фізичних властивостей
  5. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  6. III етап. Опрацювання результатів дослідження.
  7. III. Аналіз ринку
  8. III. Географічна структура світового ринку позичкового капіталу
  9. III. Економічна інтерпретація результатів статистичного дослідження банків
  10. IV розділ. Сегментація ринку та вибір цільового сегменту
  11. IV. Оцінка привабливості стратегічних зон господарювання підприємства на ринку.
  12. IV. Розширення депозитів шляхом операцій на відкритому ринку.




Переглядів: 845

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Лабораторна робота №7. | Лабораторна робота №8.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.