Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Фактори, які впливають на поведінку споживача

Контрольовані фармацевтичним підприємством

  Комплекс маркетингу ü політика лікарських засобів ü цінова політика ü збутова політика ü комунікаційна політика  

 

  Психологічні фактори ü мотивація ü сприйняття, засвоєння ü переконання ü ставлення до покупки споживачі Фактори ситуаційного впливу ü зміни в макросередовищі ü зміни обставин у покупця ü атмосфера в аптеці, дії інших покупців
         
  Особистісні фактори ü вік, стать, сімейний статус, етап життєвого циклу сім’ї ü професія, освіта, рівень доходів ü тип особистості, стиль життя Соціокультурні фактори ü медичні та фармацевтичні фахівці ü референтні групи ü сім’я ü соціальна роль і статус ü культура і субкультура
 
Не контрольовані фармацевтичним підприємством
Референтні групи - це групи людей, які безпосередньо або опосередковано впливають на поведінку споживача:
членські або первинні колективи - друзі, сусіди, колеги на роботі   вторинніколективи - різного роду суспільні організації   Суспільні класи — доволі стабільні групи в межах суспільства, для яких характерна наявність в їх членів однорідних цінностей, інтересів, моделей поведінки

 

           

 



Читайте також:

  1. II. Фактори, що впливають на зарплату при зарубіжних призначеннях
  2. V теорія граничної корисності визначає вартість товарів ступенем корисності останньої одиниці товару для споживача.
  3. АНАЛІЗ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧА
  4. Аналіз факторів, що впливають на цінову політику.
  5. Анатомо-фізіологічна перебудова організму підлітка та її вплив на його психологічні особливості й поведінку.
  6. Анатомо-фізіологічні особливості організму людини різних вікових періодів, які впливають на фармакокінетику й фармакодинаміку ЛП.
  7. Артеріальний тиск, фактори, що визначають його величину. Методи реєстрації артеріального тиску.
  8. Артеріальний тиск, фактори, що визначають його величину. Методи реєстрації артеріального тиску.
  9. Бюджетне обмеження і можливості споживача
  10. Бюджетне обмеження й можливості споживача
  11. Бюджетне обмеження споживача
  12. Важливість товару для споживача




Переглядів: 472

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методи проведення “польових” досліджень | Процес прийняття рішення про купівлю Безрецептурного препарату кінцевим споживачем

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.