Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Стратегії ціноутворення на лікарські засоби

Стратегія ціноутворення – це вибір можливої динаміки зміни вихідної ціни лікарського засобу в умовах ринку, що відповідає цілям фармацевтичної фірми.

 

I. Стратегія “проникнення” у ринок Встановлюючи на свої лікарські засоби доволі низькі ціни, виробники сподіваються у такий спосіб залучити велику кількість споживачів та захопити значну частку ринку. Характерна для виробників, які тільки починають свою діяльність, або освоюють новий сегмент ринку, або не мають патентного захисту і торгової марки, тобто препаратів-генериків.

 

II. Стратегії цінового лідера Передбачає виробництво і реалізацію високоякісних конкурентоспроможних лікарських засобів. Актуальна для великих фармацевтичних фірм

Стратегія “зняття вершків” Фармацевтична фірма на оригінальні препарати, які не мають аналогів, спочатку встановлює високі престижні ціни, які роблять їх досяжними лише для споживачів із високим рівнем достатку. Після уповільнення першої хвилі збуту ціни поетапно знижують, що дає змогу поступово залучати до купівлі лікарського засобу дедалі більшу кількість ринкових сегментів.

 

Стратегія “престижних” цін Високі ціни асоціюються у споживачів із високою якістю та ефективністю лікарського засобу. Їх встановлюють фірми, що мають високий імідж на фармацевтичному ринку. Споживачі сприймають високу ціну як гарантію від підробок, що особливо важливе для лікарських засобів.

 

Стратегія дискримінаційних цін застосовується, якщо фармацевтична фірма при незмінних витратах продає лікарський засіб за двома чи більше різними цінами.

 

 


Читайте також:

  1. II. Основні засоби
  2. III. Медико-відновлювальні засоби
  3. III. Стратегії вибору комбінацій показників
  4. IV Етап: Вибір стратегії керування виявленими ризиками й виділення пріоритетних напрямків роботи
  5. IX. НАУКОВИЙ СТИЛЬ І ЙОГО ЗАСОБИ У ПРОФЕСІЙНОМУ СПІЛКУВАННІ
  6. IY. Стратегії “асоційованого” ринку
  7. L2.T4/1.1. Засоби періодичного транспортування штучних матеріалів.
  8. L2.T4/1.2. Засоби безперервного транспортування матеріалів. Транспортери.
  9. L2.T4/1.3. Засоби дозування сипучих матеріалів.
  10. L3.T4/2. Засоби переміщення рідин.
  11. O стратегії диверсифікації.
  12. V Засоби навчання




Переглядів: 783

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Обставини неЕластичного попиту | III. Стратегії вибору комбінацій показників

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.