Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Хід роботи

 

1. Направимо промінь від лазера 1 за допомогою дзеркала 2 через поляроїд 3 на фотодіод 4. При цьому міліамперметр 5 покаже певний

Рисунок 4.4

 

струм, сила якого залежатиме від інтенсивності світлового потоку.

2.Будемо повільно обертати поляроїд 3 навколо власної осі у якийсь один бік з метою встановити на міліамперметрі 5 максимальне значення струму. Коли фотострум досягне максимального значення , це означатиме, що площина поляризації лазерного променя співпала з власною оптичною площиною поляроїда; при цьому у формулі (4.2) кут .

3.Повільно обертаючи поляроїд у якийсь один бік, будемо фіксувати значення фотоструму через кожні в інтервалі . Данні занесемо в таблицю.

4. Тепер встановимо на міліамперметрі мінімальне значення струму. Це означатиме, що кут . Пройдемо той самий інтервал у зворотному напрямку, фіксуючи значення фотоструму через кожні . Знайдемо середнє значення фотоструму для кожного кута.

5.Розрахуємо відношення , де - максимальне значення фотоструму при . Данні занесемо в таблицю.

6. Побудуємо графік залежності величини від (рис.4.5). Лінійний характер графіку підтверджуватиме справедливість закону Малюса.

 

Таблиця 4.1

α cos α cos2 α I ф, мА
       
0,98 0,97        
0,94 0,88        
0,87 0,75        
0,76 0,59        
0,64 0,41        
0,50 0,25        
0,34 0,12        
0,17 0,03        
       

 

 

Рисунок 4.5

 

7.Зробити висновки щодо справедливості закону Малюса.

 

Контрольні запитання

 

1. Що таке світло з сучасної наукової точки зору?

2.Як в електромагнітній хвилі орієнтовані один відносно одного вектори ?

3. Що таке площина поляризації?

4.Чим поляризоване світло відрізняється від природного?

5.В чому полягає закон Малюса?.

 


Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. I. ОСНОВНІ ЕТАПИ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  3. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  4. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  5. II. СТРУКТУРА ТА ОБСЯГ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  6. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  7. III ОФОРМЛЕННЯ І ЗАХИСТ РОБОТИ
  8. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  9. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  10. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  11. III. ПИТАННЯ ДО ВИКОНАННЯ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ
  12. III. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ КУРСОВОЇ РОБОТИ




Переглядів: 865

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Експериментальна частина | Література

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.