МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Хід роботи1. Введіть значення довжини хвилі світла. Введення здійснюється за допомогою повзунка. Для першого експерименту слід узяти значення довжини хвилі, рівне 400 нм. 2. Введіть значення напруги. Введення здійснюється за допомогою повзунка. Рекомендується ввести значення напруги, рівне 1 В. 3. Приведіть частинки в рух. Для цього натисніть кнопку «запуск». Після початку руху або введення нових значень довжини хвилі і напруги слід почекати 30 с для встановлення режиму руху частинок. Тільки після цього можна приступати до вимірювань. 4. Визначите число частинок, що долетіли до анода. Для цього натисніть кнопку – пуск- секундоміра. У вікні висвічуватиметься число частинок, що долетіли до анода. Через 10 с рахівниць припиниться, для повторного вимірювання необхідне наать «сброс» і «пуск». Досвід повторите 5 разів і визначите середнє число частинок. 5. Зніміть по крапках вольтамперну характеристику. Виконаєте всі описані вище процедури для інших значень напруги, змінюючи його з кроком 1 В від -1 В до 10 В, а також для напруги -0,5 В +0,5 В +1,5 В. Постройте графік залежності числа частинок, що долетіли до анода, від напруги. Ця крива є аналогом вольтамперной характеристики фотодіода. 6. Визначите затримуючу напругу. Для даної довжини хвилі визначите затримуючу напругу. Це найменша по величині негативна напруга, при якій жодна частинка не долітає до анода. Після введення нового значення напруги не забудьте почекати 30 с для встановлення режиму руху частинок. 7. Виконаєте досвід для інших довжин хвиль. Визначите затримуючу напругу для довжин хвиль 450 нм, 500 нм, 550 нм, 600 нм. 8. Визначите величину постійної Планка. Побудуйте графік залежності затримуючого потенціалу від частоти світла. Постійну Планка обчислите як твір заряду електрона на тангенс кута нахилу побудованої прямої. Тангенс кута нахилу визначається як відношення катетів підстроєного до прямій трикутника. 9. Зробіть висновок з виконаної роботи. У виводі відзначте, наскільки залежність числа частинок, що долетіли до анода, від напруги схожа на реальну вольтамперную характеристику. Відзначте також, чи є залежність затримуючої напруги від довжини хвилі лінійною і наскільки близько до табличного набутого значення постійної Планка.
Методичні вказівки розробив доц. Серпецький Б.О. Рецензент доц. Правда М. І. LABORATORY WORK № 70 Photoeffect (COMPUTER VARIANT ) The aim:to study the phenomena of photoeffect. Instrumentation and appliances: computer.
Читайте також:
|
||||||||
|