Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Проектування робочого місця керівника фірми (менеджера) з урахуванням ергономічних вимог»

 

1. Розміри приміщення: 4,5 х 4,8 м.

2. Загальна площа приміщення 4,5 х 6,3 = 21,6 кв. м

3. Орієнтація вікон на південний схід.

4. Розраховуємо розміри віконних прорізів.

4.1. Площа засклення вікон для даної орієнтації дорівнює 1/6÷1/8 площі підлоги приміщення. Отже площа засклення складає:

21,6 : 6 = 3,6 кв. м.

4.2. Розраховуємо висоту вікна. Відповідно до завдання приймаємо висоту приміщення офісу (відстань від підлоги до стелі) – 2,8 м.

Висоту вікна отримаємо, віднявши від висоти приміщення висоту підвіконня (0,8 м) та надвіконної перемички (0,3 м).

2,8 – 0,8 – 0,3 = 1,7 м.

4.3. Розраховуємо ширину вікна. Ширину вікна отримаємо, розділивши площу засклення вікна на його висоту: 3,6 : 1,7 = 2,1 м.

4. Приймаємо ширину вхідних дверей до офісу 0,9 м, Напрямок відчиняння дверей – назовні.

5. При проектуванні робочого місця менеджера проведено функціональне зонування приміщення офісу: 1 – робоча зона керівника;

2 – зона зберігання документів;

3 – зона для проведення засідань;

4 – зона відпочинку;

5 – зона підсобних приміщень.

5.1. Визначаємо параметри і склад зони підсобних приміщень:

● санвузол, душова;

● гардероб;

● кухня.

6. Розраховуємо параметри робочої зони менеджера. Враховуючи ергономічні характеристики та антропометричні розміри автора проекту, підбираємо меблі та обладнання. Для того, щоб встановити ергономічні параметри робочого місця менеджера, визначаємо моторне поле оператора із врахуванням трьох зон досяжності, які наносяться на робочу поверхню стола.

7. Визначаємо висоту робочої поверхні стола (додаток 8, похила лінія - 3) і сидіння крісла за номограмою (додаток 8, похила лінія -6).

8. Приймаємо крісло менеджера м’яке з профільованою спинкою, підголівником та підлокітниками. Ширина крісла: 370 + 50 + 50=470 мм,

Глибина крісла 450 + 50 = 510 мм.

 

Додаток 16

Варіанти завдань

Для виконання розрахунково-графічної роботи

«Проектування робочого місця керівника фірми (менеджера) з урахуванням ергономічних вимог»

№ варіанту Розміри приміщення, м Вікна
довжина ширина висота кількість орієнтація
4,5 4,8 2,7 Пн
4,5 5,1 2,7 Пд
4,5 5,4 2,7 З
4,5 5,7 2,7 С
4,5 6,0 2,7 Пн
4,5 6,3 2,7 Пд
4,8 4,8 3,0 З
4,8 5,1 3,0 С
4,8 5,4 3,0 Пн
4,8 5,7 3,0 Пд
4,8 6,0 3,0 З
4,8 6,3 3,0 С
5,1 4,8 3,3 Пн
5,1 5,1 3,3 Пд
5,1 5,4 3,3 З
5,1 5,7 3,3 С
5,1 6,0 3,3 Пн
5,1 6,3 3,3 Пд
5,4 4,8 3,6 З
5,4 5,1 3,6 С
5,4 5,4 3,6 Пн
5,4 5,7 3,6 Пд
5,4 6,0 3,6 З
5,4 6,3 3,6 С
6,0 4,8 3,3 Пн
6,0 5,1 3,3 Пд
6,0 5,4 3,3 З
6,0 5,7 3,3 С
6,0 6,0 3,3 Пн
6,0 6,3 3,3 Пд

 

 


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. I. При підготовці до переговорів визначите склад делегації і її керівника.
  3. IV. Обов'язки і права керівника та заступника керівника подорожі
  4. PR-Заходи фармацевтичної фірми
  5. S Визначення оптимального темпу роботи з урахуванням динаміки наростання втоми.
  6. V. Робоче проектування та авторський нагляд.
  7. VII. Етап проектування
  8. VII. Етап проектування
  9. XV. Реалізація права вступників на вибір місця навчання
  10. Автократичний тип керівника.
  11. Автоматизація проектування напівзамовлених ВІС.
  12. Автоматизовані робочі місця облікового працівника




Переглядів: 472

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Додаток 12 | ПРОГРАМА КУРСУ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.