Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ПРОГРАМА КУРСУ

Міністерство освіти і науки молоді та спорту України

Державний вищий навчальний заклад

«Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана»

Криворізький економічний інститут

Кафедра обліку і аудиту

 

 

НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ ПОСІБНИК

ДЛЯ САМОСТІЙНОГО ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ „БУХГАЛТЕРСЬКИЙ ОБЛІК”

ДЛЯ СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 6.509 «ОБЛІК І АУДИТ»

 

Кривий ріг

Міністерство освіти і науки молоді та спорту України

Державний вищий навчальний заклад

«Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана»

Криворізький економічний інститут

Кафедра обліку і аудиту

 

НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ ПОСІБНИК

ДЛЯ САМОСТІЙНОГО ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ „БУХГАЛТЕРСЬКИЙ ОБЛІК”

ДЛЯ СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 6.509 «ОБЛІК І АУДИТ»

 

Затверджено на засіданні

кафедри обліку і аудиту

протокол № 4 від 28.12.2010 р.

 

Кривий ріг

Навчально-методичний посібник для самостійного вивчення дисципліни «Бухгалтерський облік» для студентів спеціальності 6.509 «Облік і аудит» – Кривий Ріг: «КЕІ ДВНЗ КНЕУ ім. В. Гетьмана», 2010 - 86 с.

Укладачі: ст. викладач Шевчук В.Є.

асистент Голдиш Н.М.

 

Рецензент: к.е.н., доцент Кондратюк О.М.

ВСТУП

Мета дисципліни – ознайомлення студентів з теоретичними основами бухгалтерського обліку, вивчення основ його побудови, найбільш важливих господарських процесів діяльності промислових підприємств, принципів формування основних показників, узагальнення їх в звітності в умовах національних стандартів України.

Вивчення даного процесу передбачає вивчення суспільно-економічних дисциплін, в яких студенти вивчають методичні основи політичної економіки, статистику галузевої економіки. В процесі вивчення дисципліни «Бухгалтерський облік (загальна теорія)» студенти оволодівають теоретичними основами бухгалтерського обліку, методикою його ведення на всіх ділянках роботи.

Завдання дисципліни – використати можливість навчального процесу для вивчення теорії та практики бухгалтерського обліку.

Предметом дисципліни є господарські засоби та процеси, що відбуваються в діяльності промислових підприємств.

Курс «Бухгалтерський облік (загальна теорія)» сприяє поглибленню теоретичних знань, які отримали студенти при вивченні таких дисциплін як економічна теорія (політекономія), макро- та мікроекономіка, статистика, право, інформатика, гроші та кредит, управління трудовими ресурсами, прогнозування і державне планування, фінансовий менеджмент, облік у зарубіжних країнах, економічний аналіз, фінансовий аналіз і дозволяє пов’язати між собою уяву про економічні та юридичні категорії та на цій основі більш ефективно використовувати облікові знання на практиці.

Студент повинен вміти вести поточний, аналітичний, статистичний облік діяльності промислового підприємства з метою складання фінансових звітностей.

Вивчаючи «Бухгалтерський облік (загальна теорія)», студенти повинні знати:

- господарський облік в його становленні і розвитку;

- основні функції бухгалтерського обліку;

- методи бухгалтерського обліку і основні принципи його організації;

- законодавчу базу організації бухгалтерського обліку;

- рахунки і подвійний запис;

- бухгалтерський баланс;

- документацію та інвентаризацію;

- облікові регістри і форми бухгалтерського обліку;

- фінансову звітність.

Також студенти повинні вміти:

- відображати господарські операції на рахунках бухгалтерського обліку;

- виявляти залишки на рахунках;

- заповнювати облікові регістри і складати баланс.

 

 

ПРОГРАМА КУРСУ


Читайте також:

  1. DEVICE - Визначити пристрій для якого компілюється програма
  2. II. Мета вивчення курсу.
  3. II. ПРОГРАМА КУРСУ
  4. II. РОБОЧА ПРОГРАМА
  5. III. GPSS — програма імітаційної моделі ЕОМ
  6. III. Програма
  7. III. Програма
  8. V. РОЗМЕЖУВАННЯ КУРСУ НА БАЛИ
  9. АКТУАЛЬНI ПРОБЛЕМИ І ЗАВДАННЯ КУРСУ РОЗМIЩЕННЯ ПРОДУКТИВНИХ СИЛ УКРАЇНИ
  10. Актуальність і завдання курсу безпека життєдіяльності. 1.1. Проблема безпеки людини в сучасних умовах.
  11. Актуальність курсу історіософії історії України
  12. Актуальність курсу «Історіософія історії України».




Переглядів: 343

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Проектування робочого місця керівника фірми (менеджера) з урахуванням ергономічних вимог» | Тема 1. Сутність та функції бухгалтерського обліку

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.