МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ № 7Тема 5. Класифікація рахунків бухгалтерського обліку Мета заняття: засвоїти призначення і принципи класифікації рахунків бухгалтерського обліку.
Контрольні питання: 1. Класифікація рахунків за призначенням і будовою. 2. Класифікація рахунків за економічним змістом. 3. Забалансові рахунки, їх призначення. 4. Характеристика і призначення регулюючих рахунків. 5. Призначення та будова збирально-розподільчих рахунків. 6. Призначення і будова співставних та фінансово-результативних рахунків. Практичні завдання:
Завдання 1.
Необхідно дати економічну характеристику рахунків бухгалтерського обліку (10, 20, 23, 26, 30, 37, 40, 44, 63, 68, 79) за такою схемою: - повна назва рахунку відповідно до Плану рахунків; - відношення рахунку до балансу; - структура рахунку; - об’єкти, що на ньому обліковуються.
Завдання 2.
Необхідно, користуючись Планом рахунків, що діє в Україні, дати характеристику наступним рахункам: 1) 10, 12, 20, 28, 30, 31, 36, 37, 40, 43, 48, 63, 65, 66; 2) ТЗВ, 13, 285, 44, 45, 46; 3) 91, 39, 69, 23, 24,79; 4) з 01 по 08. Завдання 3.
Необхідно вибрати правильний варіант кореспонденції рахунків.
Завдання 4.
На підставі кореспонденції рахунків визначити зміст господарських операцій:
1. Дт 30 Кт 31 5. Дт 10 Кт 40 9. Дт 31 Кт 36 2. Дт 31 Кт 60 6. Дт 63 Кт 31 10. Дт 372 Кт 30 3. Дт 30 Кт 37 7. Дт 92 Кт 63 11. Дт 23 Кт 66 4. Дт 23 Кт 20 8. Дт 92 Кт 66 12. Дт 65 Кт 31
Тести:
1. Рахунки відповідно до балансу поділяються на: а) аналітичні та синтетичні; б) активні та пасивні; в) постійні та тимчасові.
2. Рахунки за економічним змістом поділяються на: а) 2 групи; б) 3 групи; в) 4 групи. 3. Яке методологічне питання лежить в основі класифікації за економічним змістом: а) що обліковується на самому рахунку; б) як обліковується об’єкт спостереження на рахунку; в) як довго обліковується об’єкт на рахунку.
4. Регулюючі рахунки призначені для: а) обліку джерел утворення засобів; б) уточнення оцінки об’єктів, відображених на основних рахунках; в) уточнення оцінки об’єктів, відображених на калькуляційних рахунках.
5. Позабалансові рахунки використовуються для: а) обліку майна, яке фактично не належить підприємству; б) обліку непрямих витрат підприємства; в) обліку майна підприємства.
6. План рахунку бухгалтерського обліку поділений на: а) 2 розділи; б) 3 розділи; в) 4 розділи.
7. Власний капітал характеризують наступні рахунки: а) 40, 23, 50; б) 40, 41, 421; в) 441, 51, 37.
Література: ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ № 8, 9 Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|