МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема 4. Система рахунків та подвійний записМета заняття: засвоїти порядок відображення господарських операцій підприємства в системі рахунків бухгалтерського обліку способом подвійного запису.
Контрольні питання: 1. Рахунки бухгалтерського обліку, їх призначення і будова. 2. Активні, пасивні та активно-пасивні рахунки, їх побудова. 3. Подвійний запис, його сутність та значення. 4. Рахунки синтетичного та аналітичного обліку. 5. Взаємозв’язок між рахунками та балансом. 6. Оборотні відомості, порядок їх складання. 7. План рахунків бухгалтерського обліку, його будова і значення.
Практичні завдання:
Завдання 1. Необхідно на підставі даних для виконання завдання, визначити активні чи пасивні рахунки. Дані для виконання: 1) основні засоби; 2) нематеріальні активи; 3) сировина й матеріали; 4) розрахунки з підзвітними особами; 5) витрати на збут; 6) короткострокові позики; 7) паливо; 8) МШП; 9) статутний капітал; 10) нерозподілений прибуток; 11) виробництво; 12) каса; 13) готова продукція; 14) розрахунки з кредиторами; 15) резервний капітал; 16) розрахунки з постачальниками та підрядниками; 17) розрахунки з покупцями та замовниками.
Завдання 2.
Засвоїти матеріал по темі «Рахунки і подвійний запис» і скласти бухгалтерські проводки для наступних господарських операцій способом подвійного запису. Дані для виконання: 1) власник вніс готівку в рахунок поповнення статутного капіталу; 2) одержано в кредит у фабрики «Меблі» обладнання; 3) придбано матеріали з оплатою з поточного рахунку; 4) зараховано короткострокову позику банку на поточний рахунок; 5) перераховано з поточного рахунку кошти постачальнику; 6) частину прибутку направлено на поповнення статутного капіталу; 7) власник вилучив матеріали для його власних потреб; 8) видано готівку підзвітній особі.
Завдання 3. Необхідно визначити невідомі суми на наведених схемах бухгалтерських рахунків.
Завдання 4.
Необхідно скласти бухгалтерські проводки та вказати первинні документи для наступних господарських операцій ПП «Мальва» згідно таблиці.
Дані для виконання: 1) надійшли від постачальників матеріали; 2) зараховано на поточний рахунок короткострокову позику банку; 3) погашено заборгованістъ перед постачальниками з поточного рахунку; 4) власник вніс основні засоби в рахунок поповнення статутного 5) відпущено в цех основного виробництва матеріали; 6) з поточного рахунку надійшли кошти в касу; 7) повернуто матеріали постачальникам; 8) нараховано заробітну плату адміністративному персоналу; 9) погашено заборгованість перед кредиторами за рахунок короткострокової позики банку; 10) нараховано заробітну плату працівникам основного виробництва; 11) виплачено з каси заробітну плату працівникам підприємства; 12) отримано на поточний рахунок кошти від дебіторів.
Журнал реєстрації господарських операцій:
Завдання 5.
Необхідно визначити, які з наступних тверджень неправильні.
Дані для виконання:
Завдання 6.
Необхідно: 1) згрупувати баланс підприємства на початок поточного місяця; 2) скласти журнал господарських операцій; 3) відкрити рахунки бухгалтерського обліку; 4) побудувати оборотну відомість по підприємству; 5) скласти баланс на кінець місяця.
Дані для виконання:
1. Статті балансу: готівка в касі – 800 грн.; основні засоби – 19800 грн.; паливо – 6000 грн.; власний капітал – 31440 грн.; заборгованість по довгостроковому кредиту – 25000 грн.; автозапчастини – 3000 грн.; заборгованість покупців – 6050 грн.; кошти на поточному рахунку – 35500 грн.; заборгованість бюджету по податкам – 1400 грн.; заборгованість по оплаті праці – 2500 грн.; заборгованість підзвітних осіб – 210 грн.; нерозподілений прибуток – 10500 грн.; заборгованість по соціальному страхуванню – 520 грн.; розрахунки з постачальниками – 1800 грн.
2. Журнал господарських операцій:
3. Оборотна відомість:
Тести:
1. Кожна зміна господарських засобів та джерел їх утворення відображається: а) в балансі; б) на відповідних рахунках; в) на рахунках і в балансі.
2. Відкриття рахунку – це: а) перенесення залишку з балансу; б) відведення окремої сторінки в журналі; в) присвоєння рахунку назви та шифру.
3. Ліва сторона рахунку носить назву: а) видаток; б) кредит; в) дебет.
4. Кожен рахунок обов’язково повинен мати: а) назву; б) залишок на початок періоду, перенесений з балансу; в) записи по дебету і кредиту.
5. Сума записів господарських операцій по дебету або кредиту рахунку за певний період називається: а) сальдо; б) залишок; в) оборот.
6. Зробити записи в правій частині рахунку означає: а) дебетувати його; б) кредитувати його; в) відкрити його.
Література: Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|