МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Розподіл витрат на вирощування сільськогосподарських культур і визначення собівартості продукції підрозділу на 201_ р.
основною (зерно, насіння в доробці) та супутньою (зерновідходи, відходи насіння) пропорційно кількості умовної продукції (повноцінного зерна, насіння). Для визначення умовної продукції зерновідходів (відходів насіння) їх фізичну вагу перемножують на коефіцієнт вмісту повноцінного зерна (насіння) у зерновідходах (відходах насіння) – 0,4 – 0,6. Загальна кількість умовної продукції і-ої сільськогосподарської культури, Вупі, ц, розраховується за формулою: Вупі = Вді +Квпп ∙Всі, (2.14) де Вді – плановий обсяг виробництва зерна (насіння) у вазі після доробки, ц; Квпп – коефіцієнт вмісту повноцінного зерна (насіння) у зерновідходах (відходах насіння); Всі – плановий обсяг виробництва зерновідходів (відходів насіння) у фізичній вазі, ц. Планову виробничу собівартість 1 ц основної продукції і-ої культури (зерна, насіння в доробці), Своі, грн., визначають за формулою: Своі = (Зві – Зппі) :Вупі ∙ 1000, (2.15) де 1000 – коефіцієнт переведення тис. грн. у грн. Виробничі витрати, які віднесені на основну продукцію і-ої культури, Зоі, тис. грн.,встановлюють за формулою: Зоі = Своі∙Вді :1000 (2.16) де 1000 – коефіцієнт переведення грн. у тис. грн. Виробничі витрати, що віднесені на супутню продукцію і-ої культури, Зсі, тис. грн.,визначаються за формулою: Зсі = Зві – Зппі – Зоі (2.17) По завершенню розрахунків слід зробити узагальнюючі висновки. Завдання 3. Формування внутрішньогосподарського ринку, договірних Відносин та системи внутрішніх цін на продукцію, матеріальні ресурси, Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|