Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Які з перерахованих чинників враховує матриця БКГ (Консультативної групи Бостона)?

а) конкурентний статус і темпи зростання ринку;

б) привабливість ринку і темпи зростання ринку;

в) привабливість ринку і частка підприємства на ринку;

г) конкурентний статус і привабливість ринку;

д) темпи зростання ринку і частка підприємства на ринку;

е) темпи зростання ринку і життєвий цикл товару.

 

11. Згідно матриці Мак-кінсі, при низькій привабливості ринку і середньому конкурентному статусі підприємству необхідно:

а) поволі виходити з ринку;

б) виходити швидко, поволі або залишитися на ринку;

в) інвестувати прибуток в розвиток підприємства;

г) залишитися на ринку;

д) інвестувати прибуток в інші сфери діяльності підприємства.

 

Що не можна віднести до додаткових (контактних) параметрів впливу на збут?

а) якість товару і упаковку;

б) канали розподілу;

в) сервісне обслуговування;

г) рекламу;

д) дії торгових агентів.

 


Читайте також:

  1. CMM. Групи ключових процесів
  2. O модель привабливість - конкурентоспроможність (матриця Мак Кінсі).
  3. Агровиробничі групи грунтів України
  4. Адаптація організму до змін чинників зовнішнього середовища
  5. Алгоритм вибору групи ЛП для самолікування діареї
  6. Алгоритми групи KWE
  7. Багатофакторна матриця «Мак-Кінсі», її зміст, способи використання , достоїнства і недоліки.
  8. Бібліотечні уроки (повідомлення творчої групи).
  9. Блок групи приміщень адміністрації
  10. Блок групи приміщень громадського харчування
  11. Блок групи приміщень громадського харчування
  12. Блочна матриця.




Переглядів: 661

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
III ПЕРЕВОД ЧИСЕЛ ИЗ ОДНОЙ СИСТЕМЫ СЧИСЛЕНИЯ В ДРУГУЮ | Які з приведених параметрів впливу на збут відносяться до початкових?

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.