Арматуру привозять на об'єкт на бортових автомобілях. Розвантаження та монтаж арматури ведуть за допомогою автомобільних, колісних або гусеничних кранів. Монтують арматурні елементи на бетонну підготовку. Для зварювання елементів які монтуються, застосовують ручну електродугову зварку. Під нижні сітки в шахматному порядку через 0,6 - 1 м кладуть бетонні або кам'яні підкладки, які забезпечують необхідну товщину захисного шару. З'єднання сіток та елементів арматури в цільний армокаркас виконують за допомогою зварки або зв'язки арматури.
Після монтажу арматури, збірки та кінцевого розкріплення опалубки проводять перевірку якості опалубочних, арматурних та зварювальних робіт, складається акт на прийом прихованих робіт. До акта схованих робіт додаються виконуюча специфікація на встановлену арматуру ,протоколи лабораторних іспитів зразків арматури та зварних стиків. Дозволені відхилення по довжині виробу 10 мм, по ширині - 5 мм. Відхилення від проектної товщини захисного шару допускаються не більше : 3 мм - при товщині захисного шару 15 мм та менше, 5 мм - при товщині цього шару більше 15 мм.