МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тара і пакувальні матеріали. Вимоги до якості і безпекиВиди втрат маси продуктів. Причини їх виникнення і заходи попередження Види втрати маси продуктів: ª Природні, що обумовлені природними властивостями продукту 1.висихають продукти 2.зменшення сухих речовин у процесі дихання 3.розкришування 4.розпорошевання 5.розливанні та витікання ªнормовані перед реалізаційні - втрати маси, що утворюються під час підготовки товарів до продажу. 1. Ліквідні –відходи, які можна реалізувати за більш низькою ціною або піддати переробленню (шкіра, кістки) 2. Неліквідні –відходи, що не підлягають реалізації (плавці риб, пакувальні матеріали для сирів, перев’язувальні матеріали для ковбасних виробів) ªАктовані – це втрати маси, що виникають при недотриманні умов та правли транспортування, зберігання, реалізації товарів (бій склотари, лом), зниження якості продукції. Зіпсовану продукцію списують на сонові складених актів відповідальними працівниками торгівельних підприємств та підприємств-постачальників.
Значення тари при зберіганні, транспортуванні і реалізації товару: Ù Захист товару від забруднення і попередження псуванню; Ù Сприяє зниженню втрат маси товару під час товароруху; Ù Захищає товари від механічних пошкоджень; Ù Сприяє створенню необхідних санітарних умов; Ù Зумовлює зручність навантажувальних операцій; Ù Забезпечує раціональне використання складських приміщень. Класифікація тари: - за функціональним призначенням: Споживча –захищає продукт від деформацій, розливання, висихання та інших втрат. Транспортна – захищає товари від пошкоджень під час транспортування та зберігання. Жорстка: ящики, короби, бочки, контейнери. М’яка: мішки, м’які складні контейнери, упаковка з термоусадної плівки та інші. Допоміжні пакувальні матеріали: папір, стружка, поліетилен, пергамент, картон та інші. - за матеріалами: скляна, дерев’яна, поліетиленова, пергамент, картон та ніші. - за формою: ящики, контейнери, лотки, бочки. - за ступенем жорсткості: М’яка: пакети, мішки; Жорстка: скляна, керамічна, пластмасова; Напівжорстка: картон. Екологічні вимоги до тари: ü Тара повинна бути фізіологічно та хімічно безпечною, компоненти упаковки не повинні розчинятися в продукті та виявляти токсичну дію. ü З метою економії природних ресурсів тара та матеріали мають бути придатними для повторного використання. ü Упакований товар не повинен забруднювати навколишнє середовище. ü Використані засоби пакування не повинні забруднювати навколишнє середовище, доцільно використовувати матеріали, що легко піддаються розпаданню. (папір) Вимоги маркетингу до пакування: · Адекватність продукту за формою, розміром, кольором, зовнішнім виглядом, що забезпечують конкурентоспроможні властивості товару; · Забезпечення збереженості товар в процесі товароруху; · Відповідність маси (об’єму) товару пакуванню, терміну його придатності у цій упаковці, в роздрібній ціні. Вимоги державних стандартів до упаковки товарів: 1.матеріали і конструкція упаковки повинні забезпечити захист продукту від втрат і забруднень.
2.на упаковці або тарі мають бути: маркування; назва виробу; маса нетто; найменування виробника; його адреса; дата виробництва; термін придатності; умови зберігання; номер стандарту, якому відповідає за якістю товар; склад продукту; спосіб його використання. Читайте також:
|
||||||||
|