МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Під час підготовки до семінарського заняття курсанти та студенти повинні.1. Засвоїтивизначення понять: соціальна відповідальність, юридична відповідальність, перспективна та ретроспективна відповідальність. 2. Самостійно скласти схему видів юридичної відповідальності. Які критерії є основними для класифікації юридичної відповідальності? 3. Називати фактичні та юридичні підстави юридичної відповідальності. 4. Порівняти цивільну, адміністративну та кримінальну деліктоздатність осіб. Визначити вікові обмеження, що визначені у галузевому законодавстві для різних видів юридичної відповідальності. Якими мотивами керувався при цьому законодавець? 5. Знайти відповідність між стовпцями таблиці «Види юридичної відповідальності».
6.Проаналізуватинаведені висловлення видатного мислителя епохи Просвітництва Чезарія Беккарія: “Для особи-правопорушника ефективним є не стільки суворість покарання, скільки тривалість його морального впливу”: “Смертна кара - це війна держави з громадянином у тих випадках, коли вона вважає корисним і необхідним позбавити його життя”. Чому, на вашу думку, у правових, соціальних і демократичних державах смертна кара вже давно виключена із системи державних покарань? Обґрунтуйте свою відповідь. 6. Навести конкретні приклади конституційної відповідальності як у позитивному, так і в ретроспективному аспектах, проаналізувавши статті Конституції України. 7. Підготувати реферати за темами: “Конституційні основи юридичної відповідальності”.
Юридичний словник Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|