МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Апробація результатів роботиЦей пунктфакультативний (необов’язковий)івикористовується в разі наявності виступів на конференціях, участі в різних конкурсах, наукових семінарах.Однак, цей пункт є обов’язковим у магістерських роботах чи науковому різновиді кваліфікаційної роботи бакалавра. Наприклад: Апробація основних положень і висновків дослідження здійснювалась таким чином: 1) виступ «Одна сторінка історії журналістики (огляд публіцистики Наталени Королевої, 1888-1966)» був здійснений на Міжнародній науково-практичній конференції «Молодіжна журналістика в контексті глобалізаційних процесів» (Київський національний університет ім. Т.Шевченка, Інститут журналістики, 19-20 квітня 2010 р.); 2) доповідь на тему «Публіцистична спадщина Н.Королевої» на щорічній конференції студентів і викладачів ЗНУ (Запоріжжя, 21 квітня 2011 р.); 3) доповідь “Високодуховність публіцистики Наталени Королевої й сучасна ситуація на ринку ЗМІ” в рамках Міжнародної науково-практичної конференції “Глобалізація та проблеми вітчизняного медіапростору” (Запоріжжя, 10-13 травня 2012 р.).
Публікації Цей пункт також факультативний і передбачається за наявності статей або тез конференцій (форумів, семінарів, симпозиумів тощо) у фахових чи нефахових наукових збірниках. Однак він обов’язковий у магістерських роботах чи науковому різновиді кваліфікаційної роботи бакалавра. NB! Спочатку вказуються фахові, потім нефахові видання. Список складається від найдавнішого до найновішого джерела. Наприклад: Матеріали виступів були рекомендовані до друку й згодом будуть опубліковані наукові статті у фахових збірниках «Вісник ЗНУ. Філологічні науки», «Нова філологія». Або За змістом роботи здійснено такі публікації (якщо в співавторстві – вказати це!): 1. Терещенко М.С. Утвердження морально-етичних цінностей у регіональній пресі (на матеріалі газет «Запорозька Січ» та «Суббота+») / М.С. Терещенко // Науковий пошук молодих дослідників: соціальні комунікації. Збірник наукових праць студентів / Луганський національний університет ім.Тараса Шевченка. – Луганськ : ДЗ ЛНУ ім.Тараса Шевченка, 2012. – № 5. – Ч. 1. – С. 82–87. 2. Терещенко М.С. Інтертекстуальність як стилетвірний чинник у всеукраїнському журналі для молоді «Отрок. UA» / М.С. Терещенко, Т.В. Іванюха // Мова. Суспільство. Журналістика (Language. Society. Journalism): збірник матеріалів і тез ХІХ міжнародної науково-практичної конференції з проблем функціонування і розвитку української мови. 12 квітня 2013. – К. : Видавничо-поліграфічний центр «Київський університет», 2013. – С. 39–43. Читайте також:
|
||||||||
|