Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ПЕРЕЛІК СЕМІНАРСЬКИХ ЗАНЯТЬ ТА

ПОРАДИ ЩОДО ПІДГОТОВКИ ДО НИХ

Змістовний модуль № 1 Політична теорія загального та середнього рівнів.

Тема 1 Політологія як наука. Історія політичних учень часів античності, Середньовіччя та епохи Відродження

Мета:визначити особливості предмета, методики вивчення політології, її основних парадигм та політичних теорій стародавніх часів.

План

1. Ґенеза поняття політика та становлення політичної науки.

2. Предмет, методи, закони політології, природа політичних знань.

3. Поняття парадигми та основні парадигмальні підходи в політології.

4. Політичні ідеї античності (Стародавня Греція та Рим).

5. Політичні концепції Середньовіччя та епохи Відродження.

6. Еволюція політичних ідей у Київській Русі, Росії та на українських землях

в ХIV—XVI століттях.

Теми рефератів

1. Основні етапи розвитку політичної науки.

2. Основні парадигми і школи політології.

3. Мораль і політика у вченнях Конфуція і Н. Макіавеллі.

Література: [1,5,12,13,20, 45].

Основні тези для підготовки до теми № 1


Читайте також:

  1. II. Вимоги безпеки під час проведення практичних занять у кабінеті (лабораторії) біології загальноосвітнього навчального закладу
  2. II. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНКИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ЗАНЯТЬ (ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ).
  3. II. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНКИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ЗАНЯТЬ (ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ).
  4. IV. ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ ДО
  5. V. ПРИМІРНИЙ ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ, ЯКІ ВИНОСЯТЬСЯ НА ЗАЛІК
  6. VI. Перелік питань для підсумкового контролю знань, умінь та навичок
  7. VIІІ. ПЕРЕЛІК ЗАПИТАНЬ ДЛЯ КОНТРОЛЮ З КОЖНОГО МОДУЛЯ І ДИСЦИПЛІНИ В ЦІЛОМУ
  8. Біохімічна ОБГРУНТУВАННЯ МЕТОДИКИ занять фізичною культурою і спортом з особами різного віку та статі
  9. Види індивідуальних занять
  10. Види навчальних занять.
  11. Види, завдання та вимоги до проведення практичних(семінарських) занять
  12. Види, завдання та вимоги до проведення практичних(семінарських) занять




Переглядів: 270

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Міждисциплінарні зв’язки | Ґенеза поняття політика та становлення політичної науки.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.029 сек.