МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Моделі політичної реформи в Україні.Політична реформа, про яку вже чотири роки стільки розмов, об’єктивно давно могла мати узгоджений варіант конституційних змін. Потрібно було лише відмовитись від нав’язування всіх виборів в один рік, гарантувати представництво регіонів за пропорційної виборчої системи.Лише під час Помаранчевої революції, 8 грудня, були поспіхом внесені зміни до Конституції України, які лише поглибили системну кризу. За чиїмось влучним висловлюванням,у політичному житті сучасної України часто проявляється старий танок «Політичний гопак на граблях»!Ще одну модель політичної реформи ледь не розпочали втілювати в життя в кінці травня – на початку червня 2009 року, коли після таємних, більше ніж річних перемовин лідерів ПРіБЮТ майже повністю узгодили проект нових конституційних змін та готові були «ділити країну на двох». Проте 7 червня 2009 року «все пропало», Віктор Янукович скасував всі попередні домовленості, а разом з ними й цю модель політреформи. Виявилась невдалою і спроба Президента УкраїниВ. Ющенка менше ніж за рік до чергових президентських виборів винести на розгляд Верховної Ради новий проект закону про зміни до Конституції, але парламентфактично відмовився цю ініціативу навіть розглядати. Після зміни влади 2010 року 252 нардепи від парламентської більшості направили до КС подання про порушення процедури внесення змін до Конституції України 8 грудня 2004 року. Це було зроблено, не зважаючи на те, що більшість саме цих парламентарів та їх політичні сили тоді ці зміни вносили та процедуру порушували. КС, як уже згадувалось, виконав замовлення й з 01.10.2010р. Україна знову повернулась в конституційне поле 1996 року, президентсько-парламентську модель правління, а Президент В. Янукович отримав повноваження Л. Кучми. Політична доцільність в інтересах певних політичних сил знову перемогла право, щоб посилити владу тих, хто її має у відповідний історичний період розвитку країни. В усіх цих трансформаціях політичної системи та форми правління не останню роль відіграла і патерналістська психологія більшості громадян, які розчарувались у старій владі, нескінченних суперечках між Президентом В. Ющенком та прем`єр-міністром Ю. Тимошенко або повірили в обіцяне В.Януковичем та його політичною силою «покращення життя вже сьогодні». Варто використати, наприклад, польський чи литовський досвід, де президент зберігає досить широкі повноваження: є провідником зовнішньої політики, має вагомий вплив на безпеку й оборону, водночас вся повнота відповідальності за соціально-економічну політику покладається на уряд, виконавча влада підпорядковується прем’єру. Читайте також:
|
||||||||
|