Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тестовий контроль оцінки знань

Тестовий контроль оцінки знань з політології – це лише одна з форм перевірки знань та вмінь студентів з предмета, особливості якого вимагають здатність студентів не тільки орієнтуватись в історичних та сучасних нормативно-ціннісних політичних знаннях, викладати їх у письмовій, усній формах, а і брати участь у дебатах, конференціях, ділових іграх. Тому проводиться тестовий контроль оцінки знань як підготовка до узагальнення результатів першого та другого навчальних модулів.

Тестовий контроль оцінки знань з політології до першого модулю охоплює перші шість тем: від загальної теорії, історії політичних вчень до теоретичних положень середнього рівня, які розкривають основні форми організації державної влади, ознаки правової держави, громадянського суспільства, демократії та особливості їх сучасних проявів.

Тестовий контроль оцінки знань з політології до другого модулю охоплює питання порівняльної та практичної політології стосовно України, світу та розкриває знання з 7 – 13 тем курсу: від ефективності сучасної системи влади на Україні, її здобутків, вад, шляхів реформування з урахуванням світового досвіду до визначень політичної культури, свідомості, ідеології, різновидів політичних течій, партій, еліт, лідерства, виборчих систем, технологій до трансформації політичних систем країн світу, основних засад національної, соціальної, зовнішньої політики держави.

Тестові завдання розподілені на три варіанти заради об`єктивності оцінювання реальних знань та мають типовий за рівнем складності характер теж трьох рівнів. Перший рівень складності – алгоритмічний та репродуктивний: необхідно дати визначення політичного терміна, поняття та вибрати правильну відповідь із запропонованих чотирьох варіантів. Пропонується десять запитань, по одному балу за правильну відповідь на кожне. Другий рівень складності – частково творчий, з елементами алгоритмічного: необхідно знайти відповідність покажчиків лівої колонки – характеристикам правої з використанням знань та вмінь порівняльної політології. Пропонується п`ять запитань, по два бали за правильну відповідь на кожне. Третій рівень складності – інтелектуально-пошуковий, творчий: потрібно виправити помилки, відповісти на такі запитання: «Що буде, якщо?», «Чому саме так?», «Чи можливе таке?», «Які шляхи розв`язання тієї чи іншої проблеми?». Пропонується два запитання, по п`ять балів за правильну відповідь на кожне. Для виконання всього тестового завдання надається сорок хвилин.

Оцінка за кожну роботу виражається в сумі балів, які відповідають оцінкам за дванадцятибальною системою та такою шкалою:

Сума балів за відповіді: Оцінка
14 і менше балів незадовільно – F, FX
15 -19 балів достатньо та задовільно – E, D
20 –24балів добре та дуже добре – C, B
25– 30 балів Відмінно –A

 

Тестові завдання виконуються за варіантами, які тотожні наведеному прикладу:


Читайте також:

  1. I. Актуалізація знань учнів
  2. I. Аналіз контрольної роботи.
  3. I. Контроль исходного уровня знаний, используя тестовые задания исходного уровня знаний.
  4. I. Контроль исходного уровня знаний, используя тестовые задания.
  5. I. Контроль і закріплення знань учнів
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  9. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  10. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  11. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  12. I. Контроль, корекція та закріплення знань.




Переглядів: 344

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Рекомендації щодо підготовки рефератів | Зразки тестових завдань до першого модуля.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.