МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Основні тези для підготовки до теми № 13У першому питанніпроаналізувати поняття «державний устрій» та його різновиди в сучасному світі, державний устрій сучасної України. У другому питанніпорівняти різні типи політичних режимів. Конкретно-історичні форми тоталітаризму: сталінізм, фашизм і нацизм. У третьому питаннірозкрити еволюцію посткомуністичної влади. Тема 14 Правова держава та громадянське суспільство План 1. Концепції правової держави та громадянського суспільства. 2. Основні ознаки та обов`язкові сучасні вимоги правової держави. 3. Громадянське суспільство, ознаки. Шляхи формування. Література: 15, 21, 27, 28, 29, 45]. Основні тези для підготовки до теми № 14 У першому питаннірозкрити теоретичні засади правової держави та громадянського суспільства у творах світових та українських мислителів. У другому питанніпроаналізувати основні ознаки та обов`язкові сучасні вимоги правової держави, проблеми, що заважають її розбудові. У третьому питанні визначити ознаки та шляхи формування сучасного громадянського суспільства, йогоінститутів у сучасній Україні. Тема 15 Демократія: теорія, реальність, перспективи розвитку План 1. Поняття, виміри, форми демократії. 2. Основні концепції демократії. 3. Передумови та шляхи демократизації українського суспільства. Література: [5, 7, 15, 22, 27, 28, 45]. Основні тези для підготовки до теми № 15 У першому питанні розкрити різноманітність поглядів щодо тлумачення нормативного та дескриптивного (описово-емпіричного) підходів до визначення демократії, її принципи (ознаки). У другому питанні порівняти теорії: колективістську (тоталітарну), особистісну (ліберальну), плюралістичну (теорію зацікавлених груп). Охарактеризувати особливості основних концепцій демократії (безпосередньої, представницької та елітарної). У третьому питанні розкрити передумови та проблеми реалізації демократії в Україні, роль у цьому громадянського суспільства та незалежної судової влади, рівня правової культури громадян. Тема 16 Політична культура План 1. Сутність, структура, функції та типологія політичної культури. 2. Світовий досвід формування сучасної політичної культури. 3. Політична культура українського суспільства, її історичні традиції. Література: [5, 9, 16, 22, 27, 30, 45]. Читайте також:
|
||||||||
|