МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Основні тези для підготовки до теми № 10У першому питанніпроаналізувати поняття «політична система» як чинник стабілізації та розвитку політичного життя. У другому питанніслідвизначитиінституційну інформаційно-комунікаційну і нормативно-регулятивну підсистеми; місце і роль у політичній системі держави, політичних партій, асоціацій і об’єднань, засобів масової інформації та їх взаємовідносин. У третьому питаннідативизначення цілей, завдань, програми діяльності суспільства, мобілізації ресурсів на досягнення поставлених цілей, консолідації всіх елементів суспільства. У четвертому питаннірозкрити особливості нинішнього етапу перехідного періоду в Україні. Проаналізувати структуру системи державного управління та моделі політичної реформи в сучасній Україні. Тема 11Держава у політичній системі суспільства План 1. Походження і сутність держави, її ознаки. 2. Державні інститути та органи влади. 3. Конституція України про основні засади державності. Література: 7, 13, 16, 20, 28, 40, 42, 43, 45, 46]. Основні тези для підготовки до теми У першому питанніпорівняти позакласовий, класовий та загально -цивілізаційний підходи до аналізу сутності держави, її основних ознак, теорій походження, функцій. У другому питаннізробити аналіз основних державних інституцій та державотворчих процесів. У третьому питанніпроаналізувати процеси державотворення в Україні, конституційні зміни та проблеми їх ефективності. Тема 12 Парламентаризм та інститут президентства План 1. Парламент і парламентаризм. 2. Статус і повноваження парламентів. 3. Інститут президентства. Література: [7, 9, 21, 22, 27, 30, 45]. Основні тези для підготовки до теми № 12 У першому питаннірозкрити структуру парламентів, їх основні функції (правотворча, законодавча, контрольна, установча, забезпечення гласності, легітимації). Відмінні ознаки парламентських форм правління. У другому питаннівиділити особливості законодавчих процесів у парламентах світу та України, їх взаємодій з іншими органами влади. У третьому питанніпроаналізувати сучасні моделі президентства, взаємовідносини президента з партіями і парламентом у світі та Україні. Тема13Державний устрій таполітичні режими в сучасному світі План 1.Державний устрій та його різновиди. 2. Політичний режим.. Демократичні та недемократичні режими в світі. 3. Трансформація політичних режимів у посткомуністичних країнах. Література: [2, 7, 16, 21, 28, 30, 45]. Читайте також:
|
||||||||
|